Factory Kraków i Futura Park budują strefę restauracyjną

Autor: dlahandlu.pl 24 kwietnia 2017 14:18

Centrum outlet FACTORY Kraków i park handlowy Futura zyskają nowoczesną strefę restauracyjną dla klientów. Rozpoczęły się też prace nad nową aranżacją wnętrz w całym obiekcie. Wszystkie zakończą się jeszcze w tym roku.

Krakowskie FACTORY wraz z parkiem handlowym Futura to autorski koncept NEINVER, łączący popularne centrum wyprzedażowe z parkiem handlowym. 

- Budowa strefy restauracyjnej to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy oprócz zakupów dobrych marek w niskich cenach, szukają też atrakcyjnej oferty gastronomicznej
czy rozrywki – mówi Paulina Dudzik – dyrektor krakowskiego FACTORY i parku handlowego Futura. W ubiegłym roku łącznie ponad 5,7 mln klientów skorzystało zarówno z oferty outletowej jak i regularnego centrum. Z każdym rokiem notujemy również wzrost sprzedaży – dodaje.

Nowa strefa restauracyjna zostanie podzielona na specjalne części. Pierwsza będzie miejscem dla rodzin wraz z przylegającym do niej placem zabaw dla dzieci, sprzętem do gier
i wyjątkowymi dekoracjami. Druga to miejsce na krótką przerwę w zakupach z jedzeniem do szybkiej konsumpcji. Kolejna będzie strefą relaksu - z kawiarnią i miejscem na odpoczynek.
Na obecnym etapie NEINVER nie ujawnia nazw nowych marek, które pojawią się na nowym „food courcie”. Oferta ma być zróżnicowana i dobrze dopasowana do profilu klienta krakowskiego FACTORY i parku handlowego.

Poważne zmiany czekają również wnętrza całego obiektu. Nowy wystrój stawia na jasne, dodające światła i przestrzeni kolory - biel połączoną z szarością i naturalną zieleń. 

- Budowa strefy restauracyjnej i unowocześnienie wnętrz mają pozytywnie wpłynąć na doświadczenia zakupowe naszych klientów – podkreśla Paulina Dudzik. Badania pokazują, że zakupy nie wiążą się dzisiaj jedynie z zaspokajaniem bieżących potrzeb, ale są też sposobem na wypełnienie wolnego czasu, odpoczynek czy rozrywkę. Chcemy, by nasi klienci spędzali ten czas w modnych, funkcjonalnych i atrakcyjnych wizualnie wnętrzach – dodaje.

Krakowskie FACTORY mieści dzisiaj ponad 100 sklepów z atrakcyjną ofertą outletową, głównie z segmentu mid - mass market, w obszarze mody damskiej i męskiej, butów, sportu czy akcesoriów. Oferta centrum zawiera też marki premium, jak Calvin Klein, Guess czy Tommy Hilfiger. Futura Park natomiast gromadzi 26 sklepów z ofertą w regularnych cenach. Łączna powierzchnia dwukondygnacyjnego obiektu to 41 500 m. kw.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,43

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.