Factory Kraków i Futura Park budują strefę restauracyjną

Autor: dlahandlu.pl 24 kwietnia 2017 14:18

Centrum outlet FACTORY Kraków i park handlowy Futura zyskają nowoczesną strefę restauracyjną dla klientów. Rozpoczęły się też prace nad nową aranżacją wnętrz w całym obiekcie. Wszystkie zakończą się jeszcze w tym roku.

Krakowskie FACTORY wraz z parkiem handlowym Futura to autorski koncept NEINVER, łączący popularne centrum wyprzedażowe z parkiem handlowym. 

- Budowa strefy restauracyjnej to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy oprócz zakupów dobrych marek w niskich cenach, szukają też atrakcyjnej oferty gastronomicznej
czy rozrywki – mówi Paulina Dudzik – dyrektor krakowskiego FACTORY i parku handlowego Futura. W ubiegłym roku łącznie ponad 5,7 mln klientów skorzystało zarówno z oferty outletowej jak i regularnego centrum. Z każdym rokiem notujemy również wzrost sprzedaży – dodaje.

Nowa strefa restauracyjna zostanie podzielona na specjalne części. Pierwsza będzie miejscem dla rodzin wraz z przylegającym do niej placem zabaw dla dzieci, sprzętem do gier
i wyjątkowymi dekoracjami. Druga to miejsce na krótką przerwę w zakupach z jedzeniem do szybkiej konsumpcji. Kolejna będzie strefą relaksu - z kawiarnią i miejscem na odpoczynek.
Na obecnym etapie NEINVER nie ujawnia nazw nowych marek, które pojawią się na nowym „food courcie”. Oferta ma być zróżnicowana i dobrze dopasowana do profilu klienta krakowskiego FACTORY i parku handlowego.

Poważne zmiany czekają również wnętrza całego obiektu. Nowy wystrój stawia na jasne, dodające światła i przestrzeni kolory - biel połączoną z szarością i naturalną zieleń. 

- Budowa strefy restauracyjnej i unowocześnienie wnętrz mają pozytywnie wpłynąć na doświadczenia zakupowe naszych klientów – podkreśla Paulina Dudzik. Badania pokazują, że zakupy nie wiążą się dzisiaj jedynie z zaspokajaniem bieżących potrzeb, ale są też sposobem na wypełnienie wolnego czasu, odpoczynek czy rozrywkę. Chcemy, by nasi klienci spędzali ten czas w modnych, funkcjonalnych i atrakcyjnych wizualnie wnętrzach – dodaje.

Krakowskie FACTORY mieści dzisiaj ponad 100 sklepów z atrakcyjną ofertą outletową, głównie z segmentu mid - mass market, w obszarze mody damskiej i męskiej, butów, sportu czy akcesoriów. Oferta centrum zawiera też marki premium, jak Calvin Klein, Guess czy Tommy Hilfiger. Futura Park natomiast gromadzi 26 sklepów z ofertą w regularnych cenach. Łączna powierzchnia dwukondygnacyjnego obiektu to 41 500 m. kw.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane