Fani Lidla we Włoszech stworzyli lody, które weszły do sprzedaży

Autor: esmmagazine.com, dlahandlu.pl 5 sierpnia 2016 12:47

Nowy lody "Gelato Fantastico" zostały stworzone przez konsumentów za pośrednictwem programu crowdsourcing - podaje esmmagazine.com

Ponad 1,6 miliona fanów Lidl Italia na Facebooku mogło wsiąść udział w tej inicjatywie, która doprowadziła do powstania ponad 2000 rodzajów lodów, z czego "Gelato Fantastico" zostało zwycięskim projektem i otrzymało 2500 głosów.

Zwycięskie lody to połączenie smaku kokosa i pistacji z polewą z białej czekolady i płatkami czekoladowymi.

Jest to druga taka inicjatywa Lidla. W ubiegłym roku fani zostali poproszeni o stworzenie specjalnej pizzy, która jest jeszcze w sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,77

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane