FemeStage będzie się rozwijać także poprzez franczyzę

Property News 7 grudnia 2015 12:52

Odzieżowa sieć FemeStage Eva Minge powiększyła się o kolejną lokalizację. 5 grudnia otwarty został salon w Pile w CH Atrium Kasztanowa. To 15. punkt FemeStage na terenie Polski. Do końca roku powstaną jeszcze trzy – w Łodzi, Starogardzie Gdańskim i kolejny w Warszawie.

FemeStage to marka rozwijana przez grupę Esotiq & Henderson, która współpracuje z Ewą Minge. W październiku otwarty został pierwszy salon w Warszawie, w MODO Domy Mody. Kolejne powstały w listopadzie w Bydgoszczy, w CH Zielone Arkady, oraz w gdyńskim centrum Riviera.

Notowana na GPW grupa Esotiq & Henderson zainteresowana jest rozwojem swojej marki
w ośrodkach powyżej 50 tys. mieszkańców.

– Do końca 2015 roku planujemy mieć 18 sklepów tej marki. Choć pierwsze otwarcia salonów FemeStage nastąpiły dopiero w kwietniu tego roku, ta marka po III kwartale odpowiadała już za połowę wzrostu powierzchni handlowej grupy Esotiq & Henderson z ostatnich 12 miesięcy – dodaje Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.

W grudniu mają powstać jeszcze trzy punkty FemeStage na terenie Polski. Kolejne lokalizacje
to Łódź (Galeria Łódzka), Starogard Gdański i Warszawa (CH Atrium Reduta). W pierwszym etapie rozwoju sieci FemeStage grupa Esotiq & Henderson koncentrowała się na otwieraniu własnych salonów. Dziś stawia także na franczyzę. Na tym modelu, który sprawdził się w przypadku sieci Esotiq (z 244 sklepów 204 to franczyza – dane na koniec III kwartału 2015 r.), grupa oprze się w kolejnym etapie rozwoju sieci odzieżowej.

Do tej pory w sieci FemeStage działają dwa salony franczyzowe – w Krakowie i w Rzeszowie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane