Ffan.com pomoże znaleźć online produkty w sklepach stacjonarnych

Autor: dlahandlu.pl 7 lipca 2016 11:35

Połączenie handlu online i offline stanowią działania chińskiego Dalian Wanda Group, jednego z największych światowych holdingów zajmujących się nieruchomościami komercyjnymi, hotelami i filmem. Stworzył on spółkę joint venture z Tancent Holdings, gigantem social media i Baidu Inc., czołową wyszukiwarką w kraju.

Celem jest uruchomienie platformy handlowej Ffan.com, która umożliwia szybkie znalezienie online produktów w sklepach mieszczących się w bezpośredniej okolicy konsumenta. Promowane będzie w ten sposób portfolio ponad 100 galerii handlowych dla setek milionów użytkowników. Przykład z zachodniego rynku stanowi Westfield Labs – innowacyjny podmiot sieci galerii Westfield. Do stworzonych przez niego projektów należą m.in. bezbiletowy system parkingowy kierowany smartfonem, aplikacja do zamawiania żywności oraz aplikacja umożliwiająca konsumentom wyszukiwanie konkretnych produktów w sklepach mieszczących się w danej galerii.

Rosnąca liczba cyfrowych inicjatyw z udziałem sieci handlowych dowodzi, że na znaczeniu będzie zyskiwał model biznesu, w którym rozwiązania technologiczne będą się wzajemnie uzupełniać z „fizycznymi” placówkami. Nie odnosi się to wyłącznie do obiektów handlowych, ale także innych nieruchomości komercyjnych, m.in. biurowców.

- Podczas rozmów z naszymi partnerami zauważamy rosnące zainteresowanie integrowaniem rozwiązań mobilnych z siecią bezprzewodową w biurach. Nowoczesne aplikacje pozwalające np. na sprawniejsze poruszanie się po budynku, łatwe zamawianie lunchu, miejsca w kantynie czy miejsca parkingowego to nie tylko chwilowa moda, ale rzeczywista potrzeba przyszłości. Już teraz zastanawiamy się nad wdrożeniem systemów opartych na beaconach. To urządzenia elektroniczne zlokalizowane w budynku, które za pomocą Bluetooth mogą przesyłać do aplikacji na smartfonach informacje np. na temat zastosowanych w budynku ekologicznych rozwiązań i wyświetlać wskazówki jak odpowiednio z nich korzystać. Taką aplikację wprowadziliśmy m.in. w budynku Corso Court w Pradze, dzięki której pracownicy mogą zamówić nie tylko miejsce parkingowe, ale też stolik w pobliskiej restauracji czy bilet do kina. Zastanawiamy się nad wprowadzeniem podobnych rozwiązań także w Polsce. Wszystkie te pomysły wychodzą naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej dominującej Generacji Y, korzystającej na co dzień z technologii zarówno w życiu prywatnym, jak i pracy - zauważa Ewelina Kałużna, dyrektor ds. wynajmu i zarządzania wartością budynków w Skanska Property Poland.

Sukces firm będzie oparty nie tylko na przewadze technologicznej, ale przede wszystkim harmonijnym łączeniu dobrej oferty „tradycyjnej” z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,82

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.