Ffan.com pomoże znaleźć online produkty w sklepach stacjonarnych

Autor: dlahandlu.pl 7 lipca 2016 11:35

Połączenie handlu online i offline stanowią działania chińskiego Dalian Wanda Group, jednego z największych światowych holdingów zajmujących się nieruchomościami komercyjnymi, hotelami i filmem. Stworzył on spółkę joint venture z Tancent Holdings, gigantem social media i Baidu Inc., czołową wyszukiwarką w kraju.

Celem jest uruchomienie platformy handlowej Ffan.com, która umożliwia szybkie znalezienie online produktów w sklepach mieszczących się w bezpośredniej okolicy konsumenta. Promowane będzie w ten sposób portfolio ponad 100 galerii handlowych dla setek milionów użytkowników. Przykład z zachodniego rynku stanowi Westfield Labs – innowacyjny podmiot sieci galerii Westfield. Do stworzonych przez niego projektów należą m.in. bezbiletowy system parkingowy kierowany smartfonem, aplikacja do zamawiania żywności oraz aplikacja umożliwiająca konsumentom wyszukiwanie konkretnych produktów w sklepach mieszczących się w danej galerii.

Rosnąca liczba cyfrowych inicjatyw z udziałem sieci handlowych dowodzi, że na znaczeniu będzie zyskiwał model biznesu, w którym rozwiązania technologiczne będą się wzajemnie uzupełniać z „fizycznymi” placówkami. Nie odnosi się to wyłącznie do obiektów handlowych, ale także innych nieruchomości komercyjnych, m.in. biurowców.

- Podczas rozmów z naszymi partnerami zauważamy rosnące zainteresowanie integrowaniem rozwiązań mobilnych z siecią bezprzewodową w biurach. Nowoczesne aplikacje pozwalające np. na sprawniejsze poruszanie się po budynku, łatwe zamawianie lunchu, miejsca w kantynie czy miejsca parkingowego to nie tylko chwilowa moda, ale rzeczywista potrzeba przyszłości. Już teraz zastanawiamy się nad wdrożeniem systemów opartych na beaconach. To urządzenia elektroniczne zlokalizowane w budynku, które za pomocą Bluetooth mogą przesyłać do aplikacji na smartfonach informacje np. na temat zastosowanych w budynku ekologicznych rozwiązań i wyświetlać wskazówki jak odpowiednio z nich korzystać. Taką aplikację wprowadziliśmy m.in. w budynku Corso Court w Pradze, dzięki której pracownicy mogą zamówić nie tylko miejsce parkingowe, ale też stolik w pobliskiej restauracji czy bilet do kina. Zastanawiamy się nad wprowadzeniem podobnych rozwiązań także w Polsce. Wszystkie te pomysły wychodzą naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej dominującej Generacji Y, korzystającej na co dzień z technologii zarówno w życiu prywatnym, jak i pracy - zauważa Ewelina Kałużna, dyrektor ds. wynajmu i zarządzania wartością budynków w Skanska Property Poland.

Sukces firm będzie oparty nie tylko na przewadze technologicznej, ale przede wszystkim harmonijnym łączeniu dobrej oferty „tradycyjnej” z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane