Firma kosmetyczna monitoruje sprzedaż online dzięki eStoreMedia

Autor: dlahandlu.pl 6 lutego 2017 13:32

Firma Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska nawiązała współpracę z eStoreMedia, dostawcą innowacyjnych rozwiązań wspierających marki w ich obecności w Internecie, szczególnie w obszarze e-commerce. Od grudnia 2016 r. Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska korzysta z systemu eStoreCheck, który jest najpełniejszym rozwiązaniem online umożliwiającym bieżący monitoring sprzedaży w sieci.

- Nasz system umożliwia Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska pełne wykorzystanie możliwości e-commerce. Dane takie jak dostępność produktów, ich ceny oraz wysokość promocji będą dostępne dla Pierre Fabre zawsze. Ponadto dzięki rozwiązaniu eStoreCheck możliwe stanie się sprawdzanie jak w wynikach wyszukiwania plasują się produkty tej marki oraz czy mają odpowiednio wysoką ocenę. Wszystkie te parametry będą na bieżąco monitorowane w największych polskich aptekach internetowych – podkreśla Jakub Gruszczyński, dyrektor odpowiedzialny w eStoreMedia za rozwiązania badawcze.

eStoreMedia współpracuje z Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska w zakresie monitoringu m.in. takich marek, jak Elancyl, Klorane oraz Avène.

- Nawiązanie współpracy z eStoreMedia umożliwiło nam codzienne monitorowanie dostępności zarówno naszych produktów, jak i tych konkurencyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie bardzo szybko podejmować działania nakierowane na efekt w konkretnych sklepach internetowych. Ponadto badanie opinii naszych klientów pozwala nam na ciągłe ulepszanie naszego portfolio – zaznacza Paweł Niechciał, digital manager w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska.

eStoreMedia to firma badawczo-konsultingowa wspierająca klientów w obszarach e-commerce oraz social media. Do klientów firmy należą m.in. P&G, Nestle, Nike, Philips i Microsoft.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane