Firma obsługująca Carrefoura, Leroy Merlin i Etam wchodzi na polski rynek

Autor: dlahandlu.pl 15 kwietnia 2016 09:55

AB TASTY, francuski start-up specjalizujący się w testach A/B i personalizacji stron internetowych rozpoczyna działalność na polskim rynku.

Na terenie Europy z AB Tasty korzystają takie firmy jak Promod, Carrefour, Etam, Leroy Merlin, Cartier, Allianz czy też Photobox. - Polski rynek e-commerce charakteryzuje się jedną z najwyższych stóp wzrostu w Europie, tak więc optymalizacja konwersji jest bardzo istotnym tematem dla branży - tłumaczy Alix de Sagazan, współzałożycielka AB TASTY.
Zespół zajmujący się rozwojem AB TASTY na Polskę liczy 3 pracowników. Należy do nich Paweł Tomaszewski, dyrektor techniczny, a zarazem jeden ze współtwórców AB Tasty
odpowiedzialny za rozwój tego rozwiązania. Zarządza on ekipą 20 programistów. Rozwojem
sprzedaży z kolei zajmuje się Adriana Łyśniewska wraz z Julienem Crochet, wiceprezesem
firmy. Z czasem zespół ten z pewnością będzie się powiększać.

 AB TASTY oferuje rozwiązanie do testowania, personalizacji doświadczenia użytkowników oraz zwiększenia zaangażowania Internautów na stronie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane