Firma obsługująca Carrefoura, Leroy Merlin i Etam wchodzi na polski rynek

Autor: dlahandlu.pl 15 kwietnia 2016 09:55

AB TASTY, francuski start-up specjalizujący się w testach A/B i personalizacji stron internetowych rozpoczyna działalność na polskim rynku.

Na terenie Europy z AB Tasty korzystają takie firmy jak Promod, Carrefour, Etam, Leroy Merlin, Cartier, Allianz czy też Photobox. - Polski rynek e-commerce charakteryzuje się jedną z najwyższych stóp wzrostu w Europie, tak więc optymalizacja konwersji jest bardzo istotnym tematem dla branży - tłumaczy Alix de Sagazan, współzałożycielka AB TASTY.
Zespół zajmujący się rozwojem AB TASTY na Polskę liczy 3 pracowników. Należy do nich Paweł Tomaszewski, dyrektor techniczny, a zarazem jeden ze współtwórców AB Tasty
odpowiedzialny za rozwój tego rozwiązania. Zarządza on ekipą 20 programistów. Rozwojem
sprzedaży z kolei zajmuje się Adriana Łyśniewska wraz z Julienem Crochet, wiceprezesem
firmy. Z czasem zespół ten z pewnością będzie się powiększać.

 AB TASTY oferuje rozwiązanie do testowania, personalizacji doświadczenia użytkowników oraz zwiększenia zaangażowania Internautów na stronie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,83

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane