Firmy z branży rybnej rywalizują o obecność w dyskontach

www.portalspozywczy.pl 23 lipca 2013 11:29

Firmy z branży rybnej będą teraz szczególnie rywalizować, jeżeli chodzi o obecność w dyskontach. Dyskontowy segment rynku będzie rósł, natomiast skurczy się segment produktów o wyższych cenach - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Adam Kaptur, analityk Domu Maklerskiego Millennium.

- Produkty marek własnych będą rosły wraz ze wzrostem sieci handlowych - uważa Kaptur.

W Polsce działa aktualnie ponad 3 tys. doskontów, a już za dwa lata może być ich kolejny tysiąc więcej. Sama Biedronka posiada 2170 sklepów w ponad 800 miejscowościach. Jak szacują eksperci z Market Side, docelowo na polskim rynku jest miejsce aż na 5 tys. sklepów dyskontowych.

Przeczytaj także:

Analityk zwraca także uwagę na to, że firmy z branży rybnej na razie mają w planach rozwijanie się przede wszystkim na rynku krajowym. - Eksport póki co jest dla nich raczej drugorzędny. Może się to jednak wkrótce zmienić, dla przykładu Graal zaczął się poważnie rozwijać na rynku rosyjskim - zauważa analityk DM Millennium.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,28

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8477

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.