Firmy z branży rybnej rywalizują o obecność w dyskontach

www.portalspozywczy.pl 23 lipca 2013 11:29

Firmy z branży rybnej będą teraz szczególnie rywalizować, jeżeli chodzi o obecność w dyskontach. Dyskontowy segment rynku będzie rósł, natomiast skurczy się segment produktów o wyższych cenach - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Adam Kaptur, analityk Domu Maklerskiego Millennium.

- Produkty marek własnych będą rosły wraz ze wzrostem sieci handlowych - uważa Kaptur.

W Polsce działa aktualnie ponad 3 tys. doskontów, a już za dwa lata może być ich kolejny tysiąc więcej. Sama Biedronka posiada 2170 sklepów w ponad 800 miejscowościach. Jak szacują eksperci z Market Side, docelowo na polskim rynku jest miejsce aż na 5 tys. sklepów dyskontowych.

Analityk zwraca także uwagę na to, że firmy z branży rybnej na razie mają w planach rozwijanie się przede wszystkim na rynku krajowym. - Eksport póki co jest dla nich raczej drugorzędny. Może się to jednak wkrótce zmienić, dla przykładu Graal zaczął się poważnie rozwijać na rynku rosyjskim - zauważa analityk DM Millennium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane