Food Show 2017: Jak unikać pomyłek przy projektowaniu restauracji?

www.portalspozywczy.pl 17 marca 2017 20:26

Ciężko otwierające się drzwi, brak wycieraczek, wieszaków, za małe lub za duże stoliki – to małe błędy, ale jakże rażące, które już na pierwszy rzut oka i mogą sprawić, że dana restauracja nie przyciągnie klientów. Jak unikać tego typu pomyłek oraz co zrobić, aby klienci w lokalu czuli się komfortowo jak w domu, dyskutowano w trakcie debaty „Design wyróżnikiem dobrej restauracji” podczas Food Show 2017.

Polacy szanują kulturę jedzenia, co przekłada się na coraz częstsze wizyty w restauracjach czy kawiarniach. Wpływa to pozytywnie na zaplecze gastronomiczne, które zdecydowanie polepszyło się i jest chęć ze strony inwestorów na otwieranie nowych lokali, które poprzez swoje menu i wystrój powinny wzbudzać zainteresowanie wśród konsumentów.

- Sprecyzowany profil klienta, odpowiednio zaadresowane do niego menu i wnętrze, które ma swój charakter adekwatny do serwowanej kuchni, sprawią, że wizyta w lokalu będzie wyjątkowym przeżyciem dla klienta – powiedziała Grażyna Piotrowska, główny architekt, Green Caffe Nero.

- Nie jest sztuką zrobić 100 takich samych restauracji, ale tak żeby każda była inna. Dobrym rozwiązaniem jest projektowanie dosyć klasycznych wnętrz w połączeniu z panującymi trendami w postaci małych akcentów, które co jakiś czas będzie można zmieniać. Daje nam to duże pole do popisu przy kolejnych działaniach bardziej ewolucyjnych niż rewolucyjnych. Mamy wówczas gwarancję, że nie będziemy musieli całkowicie zmieniać wystroju co trzy lata – dodała Piotrowska.

Równie ważna co menu i piękne wnętrze jest lokalizacja punktu gastronomicznego.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane