Food Show 2017: Nowoczesne technologie (pełna relacja)

www.portalspozywczy.pl 21 marca 2017 19:21

Podczas debaty pt. Nowoczesne technologie, jaka odbyła się w w ramach Food Show w Katowicach dominującym tematem było zamawianie jedzenia za pośrednictwem nowoczesnych aplikacji, jak również coraz bardziej rozbudowane systemy wzajemnej komunikacji i opiniowania pomiędzy finalnym konsumentem, a restauracjami.

Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający Pyszne.pl, uważa, że rynek gastronomiczny jest zależny od dobrobytu. - To jak się rozwija, zależy od zamożności i od tego, ile pieniędzy zostaje po zaspokojeniu podstawowych potrzeb. Tryb życia w wielkich miastach, gdzie ludzie dużo pracują i nie mają czasu gotować, przekłada się na to, że zamawiają gotowe jedzenie. Jest to przede wszystkim pizza i kuchnia polska mówił dyrektor serwisu pyszne.pl

Z kolei Krzysztof Radoszewski – Dyrektor Generalny, UberEATS w Polsce, zwrócił uwagę, że liczba Polaków jedzących w restauracjach regularnie rośnie. Powołał się na badanie Polska na talerzu, z którego wynika, że już 45 proc. Polaków regularnie odwiedza restauracje. - U nas najczęściej są wybierane dania kuchni amerykańskiej, meksykańskiej i azjatyckiej – zauważył Radoszewski.

Natomiast Łukasz Sot, współzałożyciel, Cateromarket.pl, wskazuje na trent konsumencki, gdzie konsumenci są coraz w większym stopniu wymagający, ale są także coraz bardziej wyedukowani i świadomi żywieniowy. - Ludzie już nie jedzą, ale się odżywiają. Dużo pytają. Klienci wiedzą, że nie tylko smacznie należy jeść, ale przede wszystkim zdrowo. Ciągle rośnie nam liczba zapytań o zdrowe diety – mówił współzałożyciel, Cateromarket.pl.

Przemysław Bogdański, dyrektor Field Marketing, Cursor SA, Prezes, Pro-People Sp. z o.o. zwrócił uwagę, że nie można pominąć konieczności informowania konsumenta o składnikach. - Jest to wyraźny trend. Każdy chce wiedzieć z czego się składają produkty. Są już aplikacje pozwalające sprawdzić skład produktu przed jego kupieniem – mówił Przemysław Bogdański.

Moderator dyskusji, Sebastian Starzyński, dyrektor zarządzający ABR Sesta Sp. z o.o. był zdania, że konsument się rozdwaja. - Pierwsza grupa chce dobrze i smacznie zjeść, druga grupa to nisza, która ciągle rośnie – to świadomi konsumenci, którzy sprawdzają skład potrwa i dużo o nich wiedzą. Warto zaznaczyć, że Unia Europejska bardzo wspiera tą drugą grupę. Zauważa, że jedzenie ma także swoja funkcję społeczną. Ludzie się spotykają, razem wychodzą – mówił Sebastian Starzyński.

Do tego odniósł się Arkadiusz Krupicz, który jest zdania, że zamawianie jedzenia nie wyklucza funkcji społecznych. - Zamawianie może być wygodnie nawet dla grupy ludzi, który mogą zamówić jedzenie do domu czy biura i tam je wspólnie zjeść. W zależności od potrzeb możemy dostosować naszą ofertę – podkreślił dyrektor zarządzający Pyszne.pl

  • Karol 2017-03-22 14:42:40

    Dlaczego tak wąska dyskusja panelistów o nowoczesnych technologiach? tak dużo dzieje się że aż dziwne że kluczem rozmowy było dostarczanie żywności. Zgadzam się, że możliwości w weryfikacji składników online jest coraz istotna, ale to rozwój chatbotów do usprawnienia obsługi, powszechność rozwiązań mobilnych (geolokalizacja?), sharing i access economy, ale również rozwiązania e-commerce dla HoReCa i producentów - wiele wątków do omówienia w tak szerokim temacie. Może warto bardziej focusować tematy takich paneli?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    13,23

  • Min

    9,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.