Food Show 2017: Rośnie świadomość klientów HoReCa

www.portalspozywczy.pl 10 stycznia 2017 11:46

Obecnością na Food Show w Katowicach chcemy przypomnieć się naszym odbiorcą z pełną ofertą, podziękować im za wybór naszych produktów, poprosić o opinie oraz oczywiście poszerzyć grono klientów z obszaru gastronomicznego. Widzimy bowiem, że obszar ten wciąż podlega rozwojowi z uwagi na coraz większą świadomość konsumentów – powiedziała Małgorzata Iwanowska z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Skierniewicach.

- Food Show to impreza, która pozwala też na bezpośrednią konfrontację z najbliższymi konkurentami, dzięki temu możemy się rozwijać i stale polepszać jakość produktów i obsługi – dodaje Małgorzata Iwanowska.

Zobacz więcej na FOODSHOW.PL!

- Z przeznaczeniem dla odbiorcy detalicznego , przemysłowego oraz dla sektora HoReCa, proponujemy Mozzarelle miękką pakowaną w zalewie w różnych gramaturach, a także ser w postaci bloków, wiórek i granulek – mówi Małgorzata Iwanowska.

Spółdzielnia Mleczarska w Skierniewicach istnieje na rynku już 70 lat, od lat 90 ubiegłego wieku produkuje ser Mozzarella w różnych odmianach asortymentowych w zależności od przeznaczenia i oczekiwań klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane