Food Show 2017 wpisuje się w koncept promocji marki Serenada

www.portalspozywczy.pl 12 stycznia 2017 12:46

Wszelkie wydarzenia kulinarno – gastronomiczne wpisują się w koncept promocji marki Serenada. Sektor HoReCa to nadal obszar, nad którego zagospodarowaniem musimy popracować. Nasza oferta w głównej mierze skierowana jest do detalu – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. Marketingu i PR SM Spomlek.

Więcej o Food Show 2017

Niemniej nasze sery, szczególnie marka Skarby Serowara, w kanale HoReca pojawiają się. Wiele restauracji oferuje dziś deskę serów z Bursztynem w roli głównej, Bursztyn i Szafir często występują jako składniki dań gorących. Doskonałe, polskie sery długodojrzewające to możliwość wyróżnienia się z ofertą wśród konkurencji z jednoczesnym podkreśleniem trendu nawiązującego do dobrych, polskich produktów – mówi Emilia Pożarowszczyk.

Dodaje, że w perspektywie Spomlek jest zainteresowany wejściem i rozwojem sprzedaży w sektorze HoReCa. - Upatrujemy w nim nie tylko możliwości rozwoju volumenu sprzedaży ale również wychodzenia z promocją marek Serowych stricte do konsumenta. Taka inwestycja daje nam dodatkowe korzyści – zaznacza kierownik ds. marketingu i PR SM Spomlek.

- Nasze żółte sery są doskonałe nie tylko na kanapki, ale również jako składnik wielu dań na ciepło, przekąsek, przystawek. Nasi konsumenci stale poszukują inspiracji na wykorzystanie sera w kuchni, jestem przekonana, że to wydarzenie Food Show to dla nas moment na połączenie promocji serów Serenada z kulinarnym show i zarazem kulinarnym know- how. Spodziewana liczba uczestników w liczbie blisko 15 000 osób wskazuje, iż trend kulinarny wśród konsumentów zyskuje na zainteresowaniu – mówi Emilia Pożarowszczyk. - My zaś z marką Serenada jesteśmy zawsze tuż przy smakoszach sera i dobrego jedzenia – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,31

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.