Food Show 2018: Firmy spożywcze coraz częściej kładą nacisk na eksperymentowanie i prowokowanie

www.portalspozywczy.pl 12 marca 2018 12:23

– Walka o konsumenta odbywa się w świecie kształtowania różnych mód i mitów. Kwestia odbudowania zaufania konsumentów jest dziś niebywale ważna. Każdy konsument powinien być w stanie indywidualnie odpowiedzieć na pytanie, czy dany produkt jest dla niego – mówł Marcin Kardas, project manager Eit Food, podczas debaty Food Show 2018 „Żywność w centrum uwagi świata. Jedzenie w randze sztuki”, która odbyła się 12 marca 2018 roku.

Jak przyznał podczas Food Show 2018 Marcin Kardas, project manager Eit Food, firmy spożywcze coraz częściej kładą nacisk na eksperymentowanie i prowokowanie.

– Widać coraz większą rolę mediów społecznościowych, w tym przede wszystkim Instagrama. To bardzo istotne w budowaniu strategii marki. Od tego uciec już nie możemy. Musimy się zastanowić, jak wykorzystywać media społecznościowe (np. Facebook), by trafiać do nowych klientów – podkreślał.

Przyznał jednak, że sam jest raczej spożywczym tradycjonalistą. Podkreślił również, że oprócz innowacyjności marketingowej i produktowej, ważna jest także innowacyjność procesowa i technologiczna:  – Patrząc na przemysł spożywczy trzeba patrzeć na innowacje technologiczne. Wiele przykładów takich innowacji można by wskazać na naszym rynku – mówił podczas debaty "Żywność w centrum uwagi świata. Jedzenie w randze sztuki".

Prelegent Food Show 2018  opowiedział o „Programie spersonalizowanej zdrowej żywności”, wspieraniu projektów innowacyjnych oraz rozwoju start-upów rolno-spożwyczych.

Zwrócił również uwagę na coraz istotniejszą obecnie cyfryzację systemu żywności, mającą duży wpływ na świadomość konsumentów. - Walka o konsumenta odbywa się w świecie kształtowania różnych mód i mitów. Kwestia odbudowania zaufania konsumentów jest dziś niebywale ważna. Każdy konsument powinien być w stanie indywidualnie odpowiedzieć na pytanie, czy dany produkt jest dla niego - stwierdził.
 
Przyznał, że dziś mamy już wiele aplikacji, które są w stanie zwiększać świadomość konsumentów. Są to często rozwiązania bedące domeną start-upów. – Mamy wiele świetnych aplikacji. To bardzo istotne narzędzie, by podnosić świadomość konsumentów i ich zaufanie do żywności – podkreślił.

Jak zapowiedział, w kwietniu Eit Polska wystartuje z projektem 3-miesięcznego stażu dla studentów, które będą odbywać się w dużych firmach spożywczych.

Debata "Żywność w centrum uwagi świata. Jedzenie w randze sztuki" odbyła się 12 marca 2018 roku w ramach Food Show 2018.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane