Food Show 2018: Jabłka są niedocenianym polskim produktem

www.portalspozywczy.pl 13 marca 2018 13:13

- Polska jest producentem dobrej jakości żywności, mamy wiele produktów z którym możemy być dumni, które śmiało mogłyby podbijać światowe rynki. Jednak wiele z nich jest niedocenianych w naszym kraju - mówił Michał Sobieszuk, założyciel Eat Polska, podczas Food Show 2018 w Katowicach na debacie zatytułowanej „Mała kulinarna ojczyzna – klienci chcą jeść to, co najlepsze w okolicy”.

Michał Sobieszuk, założyciel, Eat Polska zwrócił uwagę podczas Food Show 2018 w Katowicach, że wiele polskich produktów spożywczych jest niedocenianych.

- Np. jabłka są niedocenianym polskim produktem, podczas gdy moim zdaniem mogłoby powstać np, Muzeum Jabłka. Również wódka jest nadal mało doceniana w naszym kraju. Z jednej strony Polacy chcą pokazywać wódkę jako swój flagowy produkt, z drugiej strony jest to nadal temat trochę tabu, m.in.  ze względu na ustawę o życiu w trzeźwości. Być może Muzeum Polskiej Wódki, które powstaje właśnie w Warszawie, przełamie to tabu - mówił Michał Sobieszuk.

I dodał, że obecnie np. w Indiach bardzo popularnym produktem jest chleb na zakwasie. Jego zdaniem smutne jest to, że na świecie nie ma skojarzeń tego produktu z Polską, na którego produkcji znamy się bardzo dobrze. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane