Food Show 2018: Mamy coraz mniejsze zaufanie do żywości

www.portalspozywczy.pl 12 marca 2018 19:12

Sezonowość sprawia, że chętnie sięgamy po produkty regionalne jak np. warzywa sezonowe. Natomiast mamy coraz mniejsze zaufanie do żywości. Moi pacjenci często pytają mnie, gdzie lepiej robić zakupy, czy na bazarze czy jednak w dużym sklepie – powiedziała Hanna Stolińska-Fiedorowicz, dietetyk kliniczny z Instytutu Żywności i Żywienia w trakcie debaty "Przyszłość leży w tradycji – naturalność, lokalność i prostota budują zaufanie konsumentów" podczas Food Show 2018.

Zdaniem Hanny Stolińskiej-Fiedorowicz rynek polskich produktów regionalnych zyskuje na jakości, a konsumenci sięgają po produkty coraz częściej, biorąc pod uwagę ich sezonowość.

– Poznaliśmy już wiele produktów zagranicznych, natomiast polscy producenci doganiają zachód i tworzą dobre i wygodne produkty, które mają dobry skład jak np. zupy kremy. Sezonowość sprawia, że chętnie sięgamy po produkty regionalne jak np. warzywa sezonowe. Natomiast mamy coraz mniejsze zaufanie do żywości. Moi pacjenci często pytają mnie, gdzie lepiej robić zakupy, czy na bazarze czy jednak w dużym sklepie – wyjaśnia Hanna Stolińska-Fiedorowicz.

– Konsumenci chcą wracać do przeszłości i jeść produkty tak jak nasze mamy i babcie. Żyjemy w innych czasach, gdzie jest inne powietrze, żywność i styl życia, więc trudno porównywać dzisiejsze jedzenie z tym z przeszłości. Natomiast kuchnia lokalna kojarzy nam się przyjemnie właśnie z kuchnią naszych mam i babć, ze smakami dzieciństwa – dodała dietetyk kliniczny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.