Fortuna rusza z dwumiesięczną kampanią promującą linię napojów bez dodatku cukru

Autor: pr 2 lipca 2014 12:51

Fortuna rusza z dwumiesięczną kampanią promującą linię napojów bez dodatku cukru

Z początkiem lipca Fortuna (Agros-Nova) rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową, promującą napoje o wysokiej zawartości soku, bez dodatku cukru. Akcja reklamowa obejmuje wszystkie najważniejsze kanały komunikacji z konsumentem i potrwa aż do końca sierpnia.

Kampania swoim zasięgiem obejmie zarówno telewizję, internet oraz prasę. W telewizji reklama będzie emitowana w 100 największych stacjach. Łącznie spoty zostaną wyświetlone ok. 15 tys. razy. Wsparciem będzie bardzo silna kampania w prasie konsumenckiej - reklamy pojawią się w ponad 20 najbardziej poczytnych magazynach: kobiecych, o życiu gwiazd i modzie.

Aktywność wspierać będą działania w internecie, które obejmą reklamy VOD. Spójne i wyróżniające POSM pomogą w dobrej ekspozycji produktu.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane