Frisco.pl: Jest u nas przestrzeń na współpracę z regionalnymi dostawcami

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2017 11:11

Frisco.pl: Jest u nas przestrzeń na współpracę z regionalnymi dostawcami fot. Żelazna Studio

Frisco.pl ma w tej chwili 12 tysięcy artykułów. Są to produkty z bardzo różnych kategorii. Chcemy spełniać oczekiwania konsumentów, odpowiadamy na nowe trendy. Mamy na przykład kilkaset produktów bez glutenu, podobnie jest z artykułami bez laktozy. Rozbudowujemy półkę z asortymentem ekologicznym, nieprzetworzonym - wyjaśnia Katarzyna Kazior, prezes zarządu Frisco.pl

Naszym klientom proponujemy także lokalne produkty i przetwory – więc jest u nas przestrzeń na współpracę również z małymi, regionalnymi dostawcami. Chcemy, żeby nasza oferta była zróżnicowana, ze względu na to, że mamy szerokie spectrum klientów. Produkty niszowe, ekologiczne lub przeznaczone dla osób z alergiami to często czynnik decydujący o zakupach w danym e-sklepie. Ci klienci i oferta skierowana do nich jest dla nas bardzo ważna.

Czy kanał online jest postrzegany przez waszych dostawców jako furtka, przez która można dotrzeć z produktem do świadomości klientów?
Tak. Od niedawna widać tę zmianę. W tej chwili jest inna optyka w postrzeganiu sklepów internetowych. Widzimy to chociażby po zwiększającej się liczbie podmiotów zainteresowanych sprzedażą za naszym pośrednictwem. Nasi partnerzy tworzą specjalne oferty, dedykowane kanałowi online. Jako przykład takich działań mogę wymienić akcję marki Mola i dystrybucję wyłącznie w internecie maskotek Ups!, czy akcję rabatowo-voucherową, którą realizowaliśmy z Coca-Colą, w której można było wykorzystać kody zniżkowe na zakupy we Frisco.pl. Przygotowaliśmy także akcję z Mastercard – nasi klienci otrzymywali kody rabatowe przy płatności Masterpassem. Dostrzegamy ze strony naszych partnerów coraz większe zainteresowanie możliwościami, jakie daje internet. Na tym polu jest jeszcze wiele do zdziałania i wierzymy, że możemy stać się specjalistą na rynku e-grocery w Polsce pod względem elastycznej współpracy z markami produktów FMCG.
Czy w związku z tym rozwijacie Państwo projekt sklepu w sklepie?
Mamy ich w tej chwili kilka, ale chcielibyśmy zaproponować naszym partnerom alternatywę, która w naszym odczuciu sprawdzi się lepiej – mam tu na myśli większe możliwości zaprezentowania oferty (więcej zdjęć produktów czy pliki wideo). Uważamy, że dzięki takim rozwiązaniom korzyści odniosą zarówno nasi biznesowi partnerzy, jak i klienci.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.