Frisco.pl: Jest u nas przestrzeń na współpracę z regionalnymi dostawcami

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2017 11:11

Frisco.pl: Jest u nas przestrzeń na współpracę z regionalnymi dostawcami fot. Żelazna Studio

Frisco.pl ma w tej chwili 12 tysięcy artykułów. Są to produkty z bardzo różnych kategorii. Chcemy spełniać oczekiwania konsumentów, odpowiadamy na nowe trendy. Mamy na przykład kilkaset produktów bez glutenu, podobnie jest z artykułami bez laktozy. Rozbudowujemy półkę z asortymentem ekologicznym, nieprzetworzonym - wyjaśnia Katarzyna Kazior, prezes zarządu Frisco.pl

Naszym klientom proponujemy także lokalne produkty i przetwory – więc jest u nas przestrzeń na współpracę również z małymi, regionalnymi dostawcami. Chcemy, żeby nasza oferta była zróżnicowana, ze względu na to, że mamy szerokie spectrum klientów. Produkty niszowe, ekologiczne lub przeznaczone dla osób z alergiami to często czynnik decydujący o zakupach w danym e-sklepie. Ci klienci i oferta skierowana do nich jest dla nas bardzo ważna.

Czy kanał online jest postrzegany przez waszych dostawców jako furtka, przez która można dotrzeć z produktem do świadomości klientów?
Tak. Od niedawna widać tę zmianę. W tej chwili jest inna optyka w postrzeganiu sklepów internetowych. Widzimy to chociażby po zwiększającej się liczbie podmiotów zainteresowanych sprzedażą za naszym pośrednictwem. Nasi partnerzy tworzą specjalne oferty, dedykowane kanałowi online. Jako przykład takich działań mogę wymienić akcję marki Mola i dystrybucję wyłącznie w internecie maskotek Ups!, czy akcję rabatowo-voucherową, którą realizowaliśmy z Coca-Colą, w której można było wykorzystać kody zniżkowe na zakupy we Frisco.pl. Przygotowaliśmy także akcję z Mastercard – nasi klienci otrzymywali kody rabatowe przy płatności Masterpassem. Dostrzegamy ze strony naszych partnerów coraz większe zainteresowanie możliwościami, jakie daje internet. Na tym polu jest jeszcze wiele do zdziałania i wierzymy, że możemy stać się specjalistą na rynku e-grocery w Polsce pod względem elastycznej współpracy z markami produktów FMCG.
Czy w związku z tym rozwijacie Państwo projekt sklepu w sklepie?
Mamy ich w tej chwili kilka, ale chcielibyśmy zaproponować naszym partnerom alternatywę, która w naszym odczuciu sprawdzi się lepiej – mam tu na myśli większe możliwości zaprezentowania oferty (więcej zdjęć produktów czy pliki wideo). Uważamy, że dzięki takim rozwiązaniom korzyści odniosą zarówno nasi biznesowi partnerzy, jak i klienci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane