Frisco.pl: Produkty typu "fit" w okresie wiosennym notują dwucyfrowy wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 6 maja 2015 11:04

Z roku na rok w okresie wiosennym dynamicznie zwiększa się sprzedaż produktów typu fit przez internet – wynika z analizy e-supermarketu Frisco.pl

Od kwietnia do czerwca 2014 wzrost ten sięgał niemal 40 proc. w porównaniu z danymi sprzed roku. Również obecnie na wiosnę widać już wzmożone zainteresowanie e-klientów taką żywnością. Na zakup zdrowych lekkich artykułów w miesiącach wiosennych rok temu zdecydowało się 84 proc. z nich, z czego zdecydowaną większość stanowiły kobiety – 86 proc. Produkty fit, w tym ciemne pieczywo, warzywa, owoce czy ryby zawierało prawie 91 proc. internetowych zamówień. Wśród najchętniej zamawianych artykułów znalazły się woda, jogurt naturalny, waniliowy serek homogenizowany, a także banany i rzodkiewka.

- Z naszych danych wynika, że niemal każda kategoria fit w okresie wiosennym notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży rok do roku. Na pierwszym miejscu pod tym względem plasuje się pieczywo ciemne, którego sprzedaż rośnie r/r nawet o 88 proc., a kolejne pozycje na podium zajmują kiełki i owoce. Jak widać na wiosnę chcemy więc jeść nie tylko lekko, ale i coraz bardziej świeżo. We Frisco.pl klientom zapewniamy szeroki wachlarz tego typu produktów, w efekcie udział żywności fit w tym okresie odpowiada za ponad 22% sprzedaży – mówi Nicolas Jedraszak, prezes internetowego Frisco.pl.

Analiza Frisco.pl pokazuje,że obok wody (68 proc. zamówień) znajdowały się w nim warzywa (55 proc.), a przede wszystkim rzodkiewka, pomidory, papryka czerwona, zielone szparagi oraz cukinia. Blisko połowa zamówień obejmowała też jogurty naturalne (49 proc.) oraz owoce (47 proc.). Z tych oprócz popularnych bananów klienci najczęściej na wiosnę zamawiali awokado, cytryny, pomarańcze i gruszki. W co czwartym e-koszyku lądowały płatki (27 proc.), a w co piątym - kiełki (22 proc.). Co szóste zamówienie zawierało pieczywo ciemne (17 proc.), a także ryby i maślanki – (po 16 proc.).

 Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych na terenie Polski w okresie kwiecień-czerwiec 2014. Do porównania wykorzystane zostały dane z analogicznego okresu rok wcześniej. Za produkty fit na potrzeby analizy uznane zostały warzywa, owoce, kiełki, zioła, jogurty, kefiry i maślanki, ryby, pieczywo ciemne, płatki śniadaniowe, woda oraz mleko 0% i 0,5%.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane