Frisco.pl specjalnym programem zachęca do zakupów online

Autor: dlahandlu.pl 26 listopada 2015 13:10

By pokazać zalety robienia zakupów spożywczych online i przełamać strach przed nieznanym wśród nowych klientów, Frisco.pl wystartowało z programem „3 Gwarancje Frisco”, które obejmują cenę, świeżość zamówionych artykułów oraz niezawodność dostawy.

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Frisco, poglądy dotyczące zakupów spożywczych przez Internet znacznie różnią się pomiędzy osobami korzystającymi z oferty e-sklepów a konsumentami, którzy nie mają jeszcze za sobą takiego doświadczenia. Aż 72% osób dotąd niekupujących żywności w sieci nie jest przekonanych, że sprzedawane przez Internet produkty są tańsze niż w sklepach tradycyjnych, a ponad połowa (56%), że są to jakościowe towary. Jednocześnie 39% badanych w tej grupie nie zgadza się ze stwierdzeniem, że e-zakupy są szybkie i wygodne. Zdecydowanie lepiej te kwestie postrzegają  klienci e-supermarketów. Aż 59% z nich uważa, że e-sklepy oferują artykuły spożywcze najwyższej jakości, połowa jest zdania, że ceny w internetowych marketach są bardziej atrakcyjne niż poza siecią, zaś 66% respondentów z tej grupy potwierdza, że wirtualne zakupy można zrobić sprawnie. 

-  Poprzez gwarancje, chcemy budować zaufanie już przy pierwszym kontakcie z klientem. Mamy nadzieję, że zachęcimy kolejne osoby do skorzystania z usług Frisco.pl w okresie świątecznym, a w rezultacie zyskamy nowych lojalnych klientów - mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl. 

Program „3 Gwarancje Frisco” wprowadza określone zasady, które mają na celu zapewnienie najwyższej jakości realizowanych usług i najkorzystniejszych cen okreslonych produktów. W sytuacji niewywiązania się Frisco ze złożonych zobowiązań, konsumenci są uprawnieni do rekompensaty.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    12,67

  • Min

    8,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.