Frisco.pl wydaje drukowany magazyn, który będzie rozdawany w kawiarniach i restauracjach

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2015 11:12

Frisco.pl wydaje drukowany magazyn, który będzie rozdawany w kawiarniach i restauracjach fot. Frisco

Internetowy supermarket Frisco.pl rozpoczął wydawanie bezpłatnego miesięcznika #friscofresh. Znajdują się w nim treści o charakterze kulinarnym – przepisy, porady, relacje z ciekawych wydarzeń związanych z gotowaniem, a także reportaże, felietony czy wywiady z uznanymi postaciami ze świata kuchni.

Drukowana wersja magazynu w nakładzie 8 tys. szt. będzie dostarczana klientom Frisco.pl, a także dystrybuowana w 400 kawiarniach i restauracjach w Warszawie. Publikacja jest również udostępniania w formie elektronicznej. - Poprzez ten magazyn chcemy budować relacje z naszymi klientami, a jednocześnie pokazać im, co mamy do zaoferowania we Frisco. A jest to przede wszystkim szeroki asortyment produktów, również świeżych, z dowozem prosto do domu, za którymi stoi wysoka jakość w rozsądnej cenie. Działając wyłącznie w internecie, bez zaplecza hipermarketów, ściśle współpracujemy z dostawcami, by każdego dnia do klientów trafiały świeże warzywa, owoce czy ryby. Ta jakość w dużym stopniu wyróżnia nas na rynku, co mam nadzieję, również będzie można dostrzec czytając #friscofresh – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl. 

Pierwszy numer magazynu #friscofresh poświęcony jest tematyce fantazji. Pojawiają się w nim przepisy bazujące na produktach dostępnych we Frisco, m.in. na kokosowy pudding chia z mango, coq au vin czy zupy z dyni. Na czytelników czeka też artykuł o Japonii i jej fascynującej sztuce kulinarnej, wywiad z Kurtem Schellerem oraz felieton autorstwa Aleksandra Barona – szefa kuchni restauracji Solec 44. Na łamach magazynu znalazł się również reportaż z wizyty w ekologicznym gospodarstwie rolnym Pana Ziółko. Z pierwszego wydania można się też dowiedzieć, jakie jest ostatnie kulinarne odkrycie Agaty Wojdy prowadzącej lokal „Opasły Tom”, a także co wydarzyło się podczas zorganizowanych ostatnio warsztatów z cyklu #friscofresh.  - Wydając nasz nowy magazyn #friscofresh chcemy wprowadzić rodzimy content marketing na całkowicie nowy poziom. Jesteśmy przekonani, że nietuzinkowa szata graficzna, wyjątkowe przepisy, trafne recenzje i ciekawe autorskie treści spodobają się wszystkim czytelnikom i zachęcą ich do regularnego korzystania z Frisco.pl – dodaje Magdalena Grzebyk, customer engagement director we Frisco.pl i redaktor naczelna magazynu #friscofresh.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.