PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Frisco.pl z wizerunkową kampanią w radiu i internecie

www.portalspozywczy.pl 7 marca 2016 09:57

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa internetowego supermarketu Frisco.pl, prowadzona pod hasłem „Dźwigaj tylko to, co kochasz”. - Chcemy przedstawić Frisco.pl jako nowoczesną i wygodną alternatywę wobec hipermarketów na duże zakupy spożywcze - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

- Naszym celem jest dotarcie do konsumentów z informacją, że korzystając z e-sklepu można szybko, sprawnie i bez dźwigania zrobić zakupy z dostawą prosto do domu, a zaoszczędzony czas, co również istotne przy okazji świąt, przeznaczyć na to, co rzeczywiście jest w życiu ważne, czy po prostu przyjemne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Dodaje, że kampania Frisco.pl obejmuje stacje radiowe, tj. Eska Warszawa, Kolor Warszawa, RMF Maxxx Warszawa, Rock Radio Warszawa, Eska Rock Warszawa, Radio Wawa, Zet Chilli, Zet Gold i Radio Plus, a także billboardy, kreacje na autobusach komunikacji miejskiej oraz internet.

- Reklamy Frisco.pl pojawiają się również w siłowniach sieci Zdrofit i Calypso, na ekranach w placówkach medycznych Lux Med i Medicover, a także w windach warszawskich biurowców, czyli tam, gdzie może przebywać klient. Kampania prowadzona jest do końca marca - informuje Tomasz Dębowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,80

  • Min

    3,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.