Frisco: Sprzedaż żywności przed Wielkanocą wzrasta o 18 proc.

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 10 kwietnia 2014 11:12

- Sprzedaż artykułów spożywczych przez internet w stolicy w okresie Wielkiej Nocy wzrasta o 18 proc. w stosunku do miesiąca poprzedzającego święta. Obserwujemy, że popularność zakupów spożywczych przez internet zwiększa się z roku na rok o 70 proc. - mówi Grzegorz Bielecki, członek zarządu Frisco.pl

Najwiekszą popularnością wśród klientów cieszą się oczywiście: jaja, żur, majonez, chrzan, rzodkiew i słodycze. - Warszawiacy na Wielkanoc stawiają również w dużej mierze na własne wypieki - w miesiącu świątecznym kupili bowiem blisko 2,2 tony produktów do pieczenia, w tym mąki, cukru lub różnorodnych aromatów, czyli prawie dwukrotnie więcej niż w miesiącu poprzedzającym święta. Przed Wielkanocą też ogólnie więcej wydajemy na zakupy spożywcze - wysokość średniego rachunku była wyższa w tym okresie o ok. 25 zł niż na miesiąc przed świętami - mówi Grzegorz Bielecki.

Jak co roku spodziewamy się największego szczytu zakupowego w okresie Wielkiego Tygodnia. Niemniej jednak już teraz widać dużo większe zainteresowanie naszym e-supermarketem niż przed rokiem - przypomina członek zarządu Frisco.pl.

Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych w tym sklepie na terenie Warszawy w okresie luty-marzec 2013.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.