FRSiH: Konsumenci chcą tworzyć realną więź z markami

www.portalspozywczy.pl 15 listopada 2017 17:24

- Właściciele wielu marek spożywczych w Polsce deklarują, że nasłuchują potrzeb konsumentów, oczekują od nich pewnego rodzaju feedbacku na temat tego co się dzieje z ich produktem. Czy tak naprawdę jest - ja tego nie wiem. Wiem jednak, że z badań wynika, że zwykły konsument końcowy chciałby stworzyć realną więź z marką - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Rafał Krauze, Country Manager w trnd Polska.

 - 58 proc. badanych deklaruje, że chciałoby mieć swój głos w rozwoju marek. Na świecie to się już dzieje, konsumenci faktycznie mają realny wpływ na rozwój asortymentu firm. Myślę, że u nas potencjał rozwoju w tym zakresie jest olbrzymi - dodaje Rafał Krauze.

Jego zdaniem na pewno działania w social mediach są koniecznością dla każdej marki. Jednak wyzwaniem dla wszystkich marek jest przemyślana strategia social media i dobry pomysł na komunikację z konsumentami. - W każdej firmie powinien był ktoś odpowiedzialny za dialog marki z konsumentem. Bo to jest dialog, a nie jest komunikacja pasywna z lat 90-tych. Marka powinna wziąć pod uwagę, że po drugiej stronie jest żywy człowiek, który czuje, ma swoje doświadczenia, interferuje - zapewnia Rafał Krauze.

I podkreśla, że Facebook będzie się rozwijał, będzie wciąż wychodził naprzeciw markom, głównie z targetowaną reklamą, która będzie się pokazywać konkretnym osobom lub w konkretnym kontekście. - Marki powinny wziąć to pod uwagę - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,81

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane