FRSiH: Mleczarstwo nie widzi efektów programu 500 plus

Autor: www.dlahandlu.pl 17 października 2016 19:11

Program 500 plus teoretycznie powinien pobudzić sprzedaż produktów mleczarskich. Jednak przedstawiciele branży mleczarskiej zgromadzeni podczas IX FRSiH nie zauważyli ożywienia sprzedaży związanego z rządowym programem.

Jacek Migrała, dyrektor Zott Polska, na razie nie widzi wpływu programu na sprzedaż. – Chociaż nasze produkt mieszczą się w portfolio towarów, które powinny być kupowane, nie widzimy odzwierciedlenia tego w sprzedaży. Podobne zdanie ma Bogdan Woźniak, zastępca prezesa, Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu: - Fundusze z 500 plus oddziałują na rynek, ale raczej nie mleczarski. Pieniądze z tego programu idą raczej w innym kierunku - mówił panelista. Tomasz Głasek, dyrektor handlowy Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy dodał, że program pobudził odrobinę konsumpcję, ale z drugiej strony wzrasta w społeczeństwie poziom oszczędności. Przedstawiciel OSM Piątnica przyznał, że firma w lipcu i sierpniu zanotowała skokowa dynamikę sprzedaży. - Jest to jednak jednorazowy, krótkotrwały efekt – wyjaśnił panelista.
- Mam podobne zdanie na ten temat. Zwiększamy asortyment naszych produktów, ilość zakładów i to dzięki temu nasze przychody rosną. 500 plus teoretycznie powinno oddziaływać na rynek, ale dużego ożywienia osobiście nie zauważyłem – powiedział Stanisław Duch z Mlekovity.

IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, w tym 17 paneli dyskusyjnych, kilkadziesiąt wystąpień i prezentacji uznanych polityków, ekspertów, szefów firm i analityków. To także ok. 100 panelistów i ponad 1000 gości z kraju i zagranicy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,99

  • Śr

    17,34

  • Min

    15,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane