FRSiH: Podkreślajmy pochodzenie polskich produktów

www.portalspozywczy.pl 17 października 2016 21:48

Polskie produkty muszą być dostępne za granicą wszelkimi sposobami. Każdy powinien dokładać swoją cegiełkę do promocji polskiego eksportu – przekonywał podczas FRSiH Jerzy Śledziewski, wiceprezes zarządu BGŻ BNP Paribas.

Zdaniem przedstawiciela Banku BGŻ BNP Paribas za granicą z jednej strony dominuje przekonanie, że „dobre, bo z Polski”, z drugiej jednak widać brak wiedzy na temat polskich marek. Stajemy się potęgą eksportową, ale nie akcentujemy w wystarczającym stopniu pochodzenia naszych produktów. Tymczasem, według Śledziewskiego, bardzo ważne jest, by klienci wiedzieli, że kupowane przez nich produkty pochodzą właśnie z Polski.

Wiceprezes zarządu BGŻ BNP Paribas odniósł się także do CETA. Jak stwierdził, umowa rozpocznie wyścig, w którym  ważne będą m.in. jakość i marka.  Może to oznaczać szansę dla dobrych jakościowo produktów z Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,78

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane