FRSiH: Producenci o wyzwaniach w produkcji marek własnych dla sieci

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2017 15:19

FRSiH: Producenci o wyzwaniach w produkcji marek własnych dla sieci

Mikołaj Piaskowski, Counsel w kancelarii Baker McKenzie, moderujący debatę Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców podczas X FRSiH, zapytał przedstawicieli producentów, jakie wyzwania stoją przed nimi przy tworzeniu marek własnych dla klientów sieciowych.

Krzysztof Gawrysiuk, Kotaniec, marka Folwark
Znajomość strategii rozwoju marek własnych w poszczególnych sieciach handlowych jest bardzo ważna dla producentów. Dla jednych sieci istotne jest bowiem kryterium ceny, dla innych jakości, dla jeszcze innych zrównoważenie tych dwóch elementów. Wiedza na ten temat pozwala wpasować się ze swoją propozycją w oczekiwania sieci i znaleźć margines, na którym  uda się zbudować ofertę satysfakcjonującą dla obu stron i klienta końcowego. Obecny etap rozwoju rynku, gdy rośnie trend patriotyzmu zakupowego w naszej ocenie, to właściwy moment, aby na opakowaniach umieszczać informację o współpracy z polskim producentem. Jest to dodatkowy element, który może zdecydować o włożeniu produktu do koszyka, przez świadomego klienta, który coraz wnikliwiej czyta etykiety i w polskim pochodzeniu produktu widzi wartość dodaną. Oczywiście produkując markę własną musimy też pamiętać o rozwoju naszych brandowych produktów i szukać rozwiązań, które pozwolą uniknąć kanibalizacji naszej oferty markowej. Jednak raczej należy iść w kierunku budowania mostów niż stawiania barykad na linii producent - sieć handlowa, by znaleźć kompromis, który pozwoli producentowi rozwijać się wraz ze wzrostem pozycji sieci.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane