FRSiH: Żyjemy w czasach smart konsumenta

www.portalspozywczy.pl 20 października 2016 21:43

Odpowiadać na potrzeby konsumenta czy samemu je kreować? – zastanawiał się Maciej Siejewicz, marketing & communication manager GfK, podczas sesji „Innowacie na start – prezentacje innowatorów i start-upów przed Forum Ekspertów”.

Wymyślając nowe produkty, można najpierw badać konsumenta, jego postawy, zachowania, wartości i na tej podstawie szukać nowych konceptów albo iść drogą odkrywcy, samemu kreować trendy, a dopiero potem edukować konsumenta. Zdaniem Macieja Siejewicza, marketing & communication managera GfK, skuteczniejsza będzie droga odkrywcy. – Innowacyjności warto szukać w rozwoju technologii, w sferze, która jeszcze nie została odkryta – powiedział ekspert GfK.

Jak przyznał, żyjemy w czasach smart konsumentów. Obecnie klienci są bardzo wyedukowani. Śledzą interesujące ich informacje i wymieniają się opiniami na różnego rodzajach platformach. Są jednocześnie bardzo konserwatywni i adaptacja nowych rzeczy przebiega u nich z dużymi oporami. Według Siejewicza, przy wprowadzaniu nowych, innowacyjnych produktów należy postawić na marketing, który edukuje, a także na konsekwentny i długotrwały proces informacyjny.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,55

  • Śr

    0,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane