Frytki z maszyny vendingowej wkrótce w Polsce

www.portalspozywczy.pl 15 kwietnia 2014 12:38

Frytki z maszyny vendingowej wkrótce w Polsce

Słowacka firma Fotolook s.r.o. chce wejść na polski rynek z franczyzą automatów vendingowych do sprzedaży frytek. "French fries vending" to możliwość sprzedaży frytek w każdej chwili i wszędzie bez zatrudniania pracowników - przez automat samoobsługowy. Przygotowanie frytek zajmuje mniej niż 90 sekund.

Aby rozpocząć franczyzę z French fries vending trzeba zainwestować minimum 29 tys. zł. W zamian firma udostępnia w pełni sprawne urządzenie wraz ze wsparciem technicznym (monitorowanie urządzenia poprzez wiadomości SMS, wyświetlanie informacji w dwóch językach).

Jak zapewnia słowacka firma, marża wynosi 60 proc. i więcej, co oznacza zwrot z inwestycji w czasie 2-6 miesięcy.
Frytki, które przygotowywane są z prawdziwych ziemniaków, wsypuje się do zamrażarki urządzenia o pojemności 20 kg frytek, co odpowiada ok. 110 porcjom. Zamrażarka automatycznie utrzymuje odpowiednią temperaturę i jest wyposażona w system autodefrost (automatyczne rozmrażanie). Następnie frytki, za pomocą podajnika, wędrują na wagę. Wagę porcji można ustawić w zakresie od 130 do 155 g. Z wagi frytki są wrzucane bezpośrednio do frytkownicy z wstępnie rozgrzanym olejem słonecznikowym tłoczonym na zimno. Następnie frytki są bardzo szybko smażone w głębokim tłuszczu. W odpowiednim momencie po sygnalizacji dźwiękowej klientowi zostanie wydany sos i wydana reszta pieniędzy za porcję. W miejscu wydawania frytek zostanie przygotowana miseczka na gotową porcję. Po usmażeniu frytki zostaną pozbawione nadmiaru tłuszczu za pomocą opatentowanego sposobu odwirowania oleju, który sprawia, że frytki będą chrupiące i miękkie, a przede wszystkim mniej tłuste. Następnie, za pomocą podajnika, frytki są wsypywane bezpośrednio do miski i otwierają się drzwiczki do wydawania kontrolowane przez elektromagnes. Urządzenie powiadomi o tym klienta za pomocą komunikatu na wyświetlaczu i sygnału dźwiękowego.

Franczyza French fries vending daje duże możliwości lokalizacyjne. Właściciel marki poleca miejsca o przepustowości przynajmniej 3 tys. osób na dobę. Parametry te spełniają prawie wszystkie kina, centra handlowe, parki wodne, parki i place zabaw dla dzieci, pasaże handlowe, dyskoteki, kluby, festiwale, ośrodki turystyczne, itp. French fries vending powinien być oferowany w miastach o liczbie ludności ponad 15 tys. Dobrą lokalizacją mogą być także domy studenckie.

Obecnie słowacka firma testuje projekt w swoim rodzimym kraju, ale już uruchomiła serwisy informacyjne dla franczyzobiorców z Europy Środkowo-Wschodniej - na początku dla Czechów i Polaków.
Podobne maszyny posiada w kilku krajach frytkowy gigant McCain.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8035

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556876

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.