Galeria Jurajska: Inwestycje przekładają się na odwiedzalność

Autor: dlahandlu.pl 18 stycznia 2018 10:11

Rok 2018 zapowiada się w Galerii Jurajskiej inwestycyjnie. W centrum handlowym już ruszyły prace nad modernizacją wejścia głównego. Ogromna przestrzeń doczeka się nowej aranżacji oraz oświetlenia, pojawią się także nowe akcenty dekoracyjne i nietypowe kanapy wkomponowane w wystrój – zapowiada galeria. Modernizacji poddawane będą także wejście na parking wielopoziomowy.

Prace nad pierwszym wejściem już ruszyły. – Po modernizacji food court’u na początku 2016 roku to kolejna nasza duża inwestycja w nowoczesny wystrój. Nowe wejście do galerii ma być przestronniejsze, jaśniejsze, ale także lepiej wykorzystywać swoją przestrzeń – zapowiada Roman Bugajczyk.

Wiosną 2018 roku oddana zostanie także mająca ponad 8,5 tys. m kw. strefa relaksu nad bulwarami Warty. Prace nad nią trwają od zeszłego roku. Jak zapowiada galeria, w miejscu tym powstanie nowoczesny bulwar miejski z ciekawie zaaranżowanym ogrodem. Teren będzie mieć w sumie 1,3 m kw. ścieżek oraz dwa place zabaw mające łącznie 350 m kw. Jeden ma być przeznaczony dla młodszych, drugi dla starszych dzieci. Plac główny bulwaru ma mieć 500 m kw. i znajdzie się na nim tzw. mokra fontanna oraz płyta sadzawka. Wzdłuż Warty powstanie natomiast brukowana aleja spacerowa.

- Jesteśmy skłonni inwestować, bo zmiany, jakie zachodzą procentują i to nie tylko bardzo pozytywnym odbiorem naszego obiektu. Inwestycje przekładają się na odwiedzalność. W 2017 roku mieliśmy blisko 7 mln klientów, czyli najwięcej od otwarcia w 2009 r. Zmiany dostrzegają także nasi najemcy, bo inwestycje wpływają na obroty, a te również rosną. W efekcie widząc nasze zmiany i sukces, także nasi dotychczasowi najemcy chętniej podejmują się rozwoju, modernizując lub inwestując w większy metraż. Zmiany sprawiły, że staliśmy się także o wiele bardziej atrakcyjną galerią dla klienta i nowego najemcy – podkreśla Bugajczyk.

W minionym roku galeria zainwestowała przede wszystkim w udogodnienia dla zmotoryzowanych oraz w nowe strefy relaksu i wypoczynku, które nawiązują do tzw. „trzecich miejsc”, dających możliwość odpoczynku i poznania nowych ludzi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.