Galeria Jurajska poszerza ofertę odzieżową

Autor: pr 16 listopada 2015 09:55

Galeria Jurajska stawia na swoją ofertę modową. Właśnie zasiliły ją dwie polskie marki - Marilyn i Molton.

Od kilku miesięcy trwają tam prace nad dopełnieniem portfolio najemców z tego sektora. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy centrum handlowemu udało się pozyskać do współpracy m.in. Reporter Young, New Balance, Cotton Club/Grey Wolf czy Concept Store Shoes&Bags .

Także dotychczasowi najemcy z branży modowej, zadowoleni z wyników, zwiększają swoją powierzchnię handlową w Galerii Jurajskiej. Na taki krok w ostatnich miesiącach zdecydowały się m.in. Gino Rossi oraz Reserved. 

Teraz do tego grona dołączają dwie kolejne marki - Marilyn i Molton. Na ponad 190 punktów handlowych w Galerii Jurajskiej ponad połowa przypada na ofertę modową. Dwaj nowi najemcy rozwijają zarówno ofertę ubrań, jak również dodatków i bielizny. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,04

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane