Galeria Łódzka stawia na marketing sensoryczny

Autor: pr 3 listopada 2015 15:05

Szacuje się, że 70 procent decyzji konsumenckich podejmowanych jest w miejscu sprzedaży. Stąd dużą wagę przywiązuje się do sklepowych wystaw. Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi potencjalnego klienta i zachęcenie go do wejścia do środka sklepu. Specjaliści od sprzedaży efektywnie wykorzystują marketing w postaci wystroju wnętrz czy marketing sensoryczny.

Dużą rolę odgrywa kolor oraz gra świateł. Aż 75 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji – przekonują psychologowie biznesu. Dlatego, aby zachęcić klienta do odwiedzania sklepu i dokonania zakupów, wykorzystuje się przede wszystkim ludzki wzrok, zmysł powonienia oraz słuch.

- Aranżując wnętrza stawiamy na kolor, światło, a nawet muzykę. Dbamy o aromamarketing Centrum. Galeria to miejsce, które idzie z duchem czasu i docenia innowacyjne rozwiązania. Już wkrótce swoje wnętrze zmieni restauracja KFC, a relokację i odnowienie planuje Sphinx. Salon Femestage by Eva Minge, przyciąganie nie tylko ofertą, ale również innowacyjnym wnętrzem – mówi Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

W Centrum na redesign swoich wnętrz zdecydowały się już marki takie jak Kastor, Olsen,
T-Mobile, Duka i Fotojoker. W planach jest otwarcie m.in. Cocodrillo, który oferuje markową odzież dla dzieci.

W Galerii powstały już nowe koncepty m.in. Skład Kawy, który oddziałuje na zmysły nie tylko doborem kolorystyki, ale także zapachem. Brązowy wystrój wnętrza nawiązuje do koloru ziaren kawy, które przechowywane są w szklanych pojemnikach, zachowując intensywny zapach. W tym aromatycznym miejscu miłośnicy „małej czarnej” mogą nie tylko zaopatrzyć się w różne gatunki kaw
z całego świata, ale również skosztować napoju i wybrać smak idealny dla siebie. Do działania pobudza również marka Freez Me - rozmaite warianty świeżo wyciskanych soków, naturalne koktajle, mrożone jogurty, aromatycznie i kolorowe smoothies dostarczają ogromnej dawki energii do zakupów. Oryginalny design wraz z odpowiednio dozowanym zapachem oraz audiomarketingiem pozytywnie wpływa na zadowolenie klientów ze świadczonych usług. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane