Galeria Łódzka stawia na marketing sensoryczny

Autor: pr 3 listopada 2015 15:05

Szacuje się, że 70 procent decyzji konsumenckich podejmowanych jest w miejscu sprzedaży. Stąd dużą wagę przywiązuje się do sklepowych wystaw. Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi potencjalnego klienta i zachęcenie go do wejścia do środka sklepu. Specjaliści od sprzedaży efektywnie wykorzystują marketing w postaci wystroju wnętrz czy marketing sensoryczny.

Dużą rolę odgrywa kolor oraz gra świateł. Aż 75 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji – przekonują psychologowie biznesu. Dlatego, aby zachęcić klienta do odwiedzania sklepu i dokonania zakupów, wykorzystuje się przede wszystkim ludzki wzrok, zmysł powonienia oraz słuch.

- Aranżując wnętrza stawiamy na kolor, światło, a nawet muzykę. Dbamy o aromamarketing Centrum. Galeria to miejsce, które idzie z duchem czasu i docenia innowacyjne rozwiązania. Już wkrótce swoje wnętrze zmieni restauracja KFC, a relokację i odnowienie planuje Sphinx. Salon Femestage by Eva Minge, przyciąganie nie tylko ofertą, ale również innowacyjnym wnętrzem – mówi Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

W Centrum na redesign swoich wnętrz zdecydowały się już marki takie jak Kastor, Olsen,
T-Mobile, Duka i Fotojoker. W planach jest otwarcie m.in. Cocodrillo, który oferuje markową odzież dla dzieci.

W Galerii powstały już nowe koncepty m.in. Skład Kawy, który oddziałuje na zmysły nie tylko doborem kolorystyki, ale także zapachem. Brązowy wystrój wnętrza nawiązuje do koloru ziaren kawy, które przechowywane są w szklanych pojemnikach, zachowując intensywny zapach. W tym aromatycznym miejscu miłośnicy „małej czarnej” mogą nie tylko zaopatrzyć się w różne gatunki kaw
z całego świata, ale również skosztować napoju i wybrać smak idealny dla siebie. Do działania pobudza również marka Freez Me - rozmaite warianty świeżo wyciskanych soków, naturalne koktajle, mrożone jogurty, aromatycznie i kolorowe smoothies dostarczają ogromnej dawki energii do zakupów. Oryginalny design wraz z odpowiednio dozowanym zapachem oraz audiomarketingiem pozytywnie wpływa na zadowolenie klientów ze świadczonych usług. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.