Galeria Łomianki z nową identyfikacją wizualną

Autor: dlahandlu.pl 12 marca 2018 16:32

Nowa nazwa i logo Galerii Łomianki (dawniej CH Auchan Łomianki) mają podkreślić modowy charakteru galerii i wzmocnić jej przewagę wizerunkową.

We wnętrzu obiektu nie brakuje nawiązań do natury – w odświeżonym koncepcie pojawia się dużo drewna i zieleni, donice z kwiatami, a także graficzne motywy roślinne.
W Galerii wybudowana została strefa restauracyjna, zgodna z nową identyfikacją, odświeżeniu kolorystycznemu uległy łazienki budynku oraz korytarze, w których pojawiły się drewniane designerskie ławki.
Galeria efektywne wykorzystuje wodę w budynku poprzez zmniejszenie jej zużycia m.in. do podlewania roślin. Proces ten został w pełni zautomatyzowany by zapewnić maksymalną oszczędność wody.
W Galerii powstały trzy place zabaw – dwa wewnętrzne oraz, zewnętrzna strefa dla dzieci (otwarta również po godzinach funkcjonowania galerii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,08

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5323

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane