Galeria Raj: 25-proc. wzrost footfallu w 4 kwartale 2015 r.

Autor: pr 5 lutego 2016 09:26

Otwarcia takich sklepów jak: Bricomarché, Media Ekspert, Jysk czy Medicine spowodowały, że zlokalizowana w Dębicy Galeria Raj w IV kwartale 2015 roku odnotowała ponad 25% wzrost odwiedzalności klientów.

- Rekordowy wynik w 2015 roku zanotowaliśmy w grudniu. W tym miesiącu do galerii przyszło ponad 30% więcej klientów niż w ubiegłym roku. Stawiamy na wygodę odwiedzających nas osób – priorytetem jest udostępnienie klientom jak największej ilości usług i różnorodności artykułów pod jednym dachem. W 2016 roku planujemy wprowadzić kolejne marki. Reagujemy na zmieniający się rynek i systematycznie uatrakcyjniamy naszą ofertę handlową. Jednym z przykładów jest podpisana niedawno umowa najmu z siecią Martes Sport – mówi Joanna Bujak, menedżer ds. najmu IVS Grupy.

Mimo okresu sprzyjającego świątecznym zakupom, Experian FootFall Indeks Polska
w pierwszych tygodniach grudnia 2015 roku miał tendencję spadkową. Trend roczny  wskaźnika odwiedzalności utrzymywał się na prawie identycznym poziomie co w 2014 roku. Żaden z miesięcznych indeksów minionego roku nie osiągnął wyniku wyższego niż 10,7%. Niezbyt imponujące wyniki ogólnopolskiego wskaźnika FootFall są spowodowane nowymi kanałami dystrybucji np.: zwiększeniem popularności portali aukcyjnych, które błyskawicznie reagują na potrzeby konsumentów. Stabilny, choć niewielki, wzrost Indeksu to skutek bardzo dobrego zarządzania centrami handlowymi, cieszącymi się popularnością u klientów.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.