Galeria Świnoujście skomercjalizowana w 80 proc.

Autor: dlahandlu.pl 26 listopada 2014 14:45

Galeria Świnoujście jest na etapie surowej konstrukcji budynku zrealizowanej w 80 procentach. Jednocześnie obiekt skomercjalizowany jest w 80 procentach.

Całościowe zamknięcie budynku ma nastąpić zgodnie z planem w styczniu 2015 roku. Na placu budowy Galerii Świnoujście obecnie zatrudnionych jest ponad 100 osób.

Na trzech kondygnacjach naziemnych i jednej podziemnej znajdzie się 45 lokali i stoisk. Swoje salony z odzieżą i obuwiem będą miały H&M, Cropp, Reserved, Sinsay, House, Mohito, Martes Sport, Gatta, CCC i Deichmann oraz salon biżuterii YES. Wśród najemców znajdzie się również sklep RTV AGD sieci Neonet. Ofertę uzupełni drogeria Hebe, Świat Prasy, Perfekt Optik, eSmoking World oraz kantor wymiany walut. Nie zabraknie także przestrzeni gastronomicznej, której część będzie miała formę samoobsługowej restauracji z daniami kuchni polskiej i śródziemnomorskiej. Dodatkowo powstanie przestrzeń z daniami typu fast-food z ofertą na wynos. Uzupełnieniem będzie strefa z deserami i mrożonymi jogurtami, w tym Columbus Caffee oraz lodziarnia Grycan.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.