Galeria Wisła negocjuje umowę z nową marką i rozpoczyna etap przebudowy

Autor: dlahandlu.pl 5 grudnia 2017 12:03

Galeria Wisła finalizuje umowę z niezwykle popularną marką, która dotychczas była nieobecna na płockim rynku – informuje spółka. Ne chce na razie zdradzać jej nazwy. Nowa marka to początek wielkich zmian w galerii: zwiększenie funkcjonalności oraz przebudowa ponad 23 proc. powierzchni handlowej.

- To marka, której nazwy jeszcze nie możemy  zdradzić ale jest ona niezwykle mocno oczekiwana przez mieszkańców całego Płocka i regionu. Dzięki niej oferta Galerii Wisła będzie jeszcze bardziej różnorodna – informuje Magdalena Michalska, marketing manager Galerii Wisła.

Od kilku miesięcy w Galerii Wisła zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz lepsze jej dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb Klientów. Wszystkie działania planowo zakończą się w przyszłym roku, dzięki czemu na 10. urodziny galeria powita klientów w zupełnie nowej odsłonie. W najbliższych 10-12 miesiącach ponad 23 proc. powierzchni handlowej Galerii Wisła zostanie przebudowane.

Jak informuje Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM, zarządcy Galerii Wisła, marka o której mowa słynie z markowego asortymentu oraz niezwykle atrakcyjnych cen  ubrań damskich, męskich i dziecięcych, a także, obuwia i artykułów wnętrzarskich – wychodzących często spod ręki najsłynniejszych projektantów.

Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita to 54 000 m² z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 000 m². Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, C&A, Reserved, Intersport, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Prima Moda, Smyk, New Yorker.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,29

  • Min

    12,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.