Garnier reklamuje odświeżone formuły szamponów Fructis

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2017 12:47

Fructis wprowadził nowe formuły szamponów: bez parabenów. Renowacji marki Fructis towarzyszy szeroka kampania „Superowoce dla superwłosów”.

Owoce będące składnikami produktów Fructis to: amla, awokado, masło karite, kokos, jagody acai, granat, grejpfrut, ogórek. Składniki aktywne to: trzcina cukrowa, ekstrakt z zielonej herbaty, proteiny, witamina B3 i B6 wraz z sokiem z jabłek.

Nowy Fructis to także unowocześnione, bardziej praktyczne opakowania, wykonane w 25%
z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, które w 100% nadają się do ponownego użycia.

Wraz z renowacją całej marki Fructis, pojawiły się dwie zupełnie nowe linie kosmetyków do pielęgnacji włosów: Hydra Fresh oraz Oil Repair 3 Butter.

Zmiana w portfolio marki Fructis jest szeroko prezentowana konsumentom dzięki kampanii telewizyjnej, kampanii out-doorowej oraz działaniom digitalowym. Uzupełnieniem działań reklamowych są działania w punktach sprzedaży – promocje w sklepach. Całość wspierają działania PR – media relacje oraz współpraca z wybranymi influencerami.

Marka Garnier Fructis jest adresowana do młodszego pokolenia. Produkty do pielęgnacji włosów marki Fructis dostępne są w sklepach w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane