Garnier reklamuje odświeżone formuły szamponów Fructis

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2017 12:47

Fructis wprowadził nowe formuły szamponów: bez parabenów. Renowacji marki Fructis towarzyszy szeroka kampania „Superowoce dla superwłosów”.

Owoce będące składnikami produktów Fructis to: amla, awokado, masło karite, kokos, jagody acai, granat, grejpfrut, ogórek. Składniki aktywne to: trzcina cukrowa, ekstrakt z zielonej herbaty, proteiny, witamina B3 i B6 wraz z sokiem z jabłek.

Nowy Fructis to także unowocześnione, bardziej praktyczne opakowania, wykonane w 25%
z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, które w 100% nadają się do ponownego użycia.

Wraz z renowacją całej marki Fructis, pojawiły się dwie zupełnie nowe linie kosmetyków do pielęgnacji włosów: Hydra Fresh oraz Oil Repair 3 Butter.

Zmiana w portfolio marki Fructis jest szeroko prezentowana konsumentom dzięki kampanii telewizyjnej, kampanii out-doorowej oraz działaniom digitalowym. Uzupełnieniem działań reklamowych są działania w punktach sprzedaży – promocje w sklepach. Całość wspierają działania PR – media relacje oraz współpraca z wybranymi influencerami.

Marka Garnier Fructis jest adresowana do młodszego pokolenia. Produkty do pielęgnacji włosów marki Fructis dostępne są w sklepach w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.