Gastromall stawia na rozwój Deli Sandwich

www.portalspozywczy.pl 20 marca 2017 12:48

Na portfolio Grupy Gastromall składają się takie brandy, jak: Olimp, Cesare Ristorante, Point Frappe oraz Lovit i Deli Sandwich. - Naszą sztandarową marką jest Olimp, czyli sieć 61 placówek. A z kolei marką, którą chcemy najdynamiczniej rozwijać w tym roku to Deli Sandwich. To sieć lokali z kanapkami, kiszami i ciastami – powiedział podczas Food Show 2017, Piotr Niemiec, właściciel Grupy Gastromall.

Coraz więcej restauracji Grupy Gastromall ulokowanych jest w centrach biznesowych. – Obserwujemy znaczny wzrost powierzchni biurowych w naszym kraju i tym samym większe zapotrzebowanie na placówki gastronomiczne w tych miejscach. My jako grupa dywersyfikująca ofertę jesteśmy chętnie wybierani przez deweloperów. Mamy bardzo dużo ofert na otwieranie nowych lokali w tych miejscach – mówił Piotr Niemiec.

Olimp to obecnie głównie restauracje w galeriach handlowych. – Rynek centrów handlowych będzie się rozwijał, ale będzie ewoluował. W dobie e-commerce centra handlowe będą pełniły funkcje spotkań. Foodcourty już stanowią ponad 10 proc. powierzchni galerii – powiedział właściciel Grupy Gastromall.

Jego zdaniem, zagrożeniem dla ekspansji w galeriach handlowych może być jednak planowany zakaz handlu w niedziele, który może spowodować zamknięcie sklepów w ten dzień, przez co wiele klientów straci motywację do odwiedzenia galerii tylko w celach gastronomicznych czy rozrywkowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.