Gastromall włącza do portfolio kolejne marki

Autor: Puls Biznesu 23 marca 2017 09:08

Gastronomiczna grupa dokłada do portfela kolejne marki. Oprócz flagowego Olimpu chce rozwijać śniadaniownie, kawiarnie i lodziarnie - informuje "Puls Biznesu".

Olimp, sieć 61 samoobsługowych restauracji z jedzeniem na wagę, założoną ponad 15 lat temu przez krakowską grupę Gastromall, widać już nie tylko w centrach handlowych.

Piotr Niemiec, prezes Gastromallu mówi, że niedawno firma zaczęła mocniej wchodzić do biurowców i to dziś drugi kierunek jej rozwoju.  W biurowcach i w ich pobliżu zaczyna też rozwijać nowy koncept — śniadaniowy Deli Sandwich, który uzupełnia ofertę Gastromallu o posiłki spożywane o innej porze. 

Na razie kolejne śniadaniownie grupa będzie otwierać własnymi siłami. W przypadku Olimpu ponad jedna trzecia sieci to placówki własne. Najpierw chce dopracować ten koncept i dopiero wtedy ruszy z franczyzą. Powinno to nastąpić najpóźniej w przyszłym roku. Szybciej ruszą franczyzowe restauracje marki Companeros.

Kolejnych otwarć należy się też spodziewać pod słodkimi szyldami — kawiarni Point Frappe i lodziarni Lovit. Cztery młodsze marki grupy mają łącznie 9 lokali.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.