Gastromall włącza do portfolio kolejne marki

Autor: Puls Biznesu 23 marca 2017 09:08

Gastronomiczna grupa dokłada do portfela kolejne marki. Oprócz flagowego Olimpu chce rozwijać śniadaniownie, kawiarnie i lodziarnie - informuje "Puls Biznesu".

Olimp, sieć 61 samoobsługowych restauracji z jedzeniem na wagę, założoną ponad 15 lat temu przez krakowską grupę Gastromall, widać już nie tylko w centrach handlowych.

Piotr Niemiec, prezes Gastromallu mówi, że niedawno firma zaczęła mocniej wchodzić do biurowców i to dziś drugi kierunek jej rozwoju.  W biurowcach i w ich pobliżu zaczyna też rozwijać nowy koncept — śniadaniowy Deli Sandwich, który uzupełnia ofertę Gastromallu o posiłki spożywane o innej porze. 

Na razie kolejne śniadaniownie grupa będzie otwierać własnymi siłami. W przypadku Olimpu ponad jedna trzecia sieci to placówki własne. Najpierw chce dopracować ten koncept i dopiero wtedy ruszy z franczyzą. Powinno to nastąpić najpóźniej w przyszłym roku. Szybciej ruszą franczyzowe restauracje marki Companeros.

Kolejnych otwarć należy się też spodziewać pod słodkimi szyldami — kawiarni Point Frappe i lodziarni Lovit. Cztery młodsze marki grupy mają łącznie 9 lokali.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,38

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane