Gemini Holding z nowym managerem ds. najmu

Autor: dlahandlu.pl 1 marca 2018 09:56

Do grona pracowników Gemini Holding dołączyła Joanna Zemczak. Obejmie ona stanowisko menadżera ds. najmu i będzie odpowiedzialna za prowadzenie i koordynowanie działań komercjalizacyjnych i rekomercjalizacyjnych centrów handlowych Gemini Park.

Joanna Zemczak jest związana z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 2005 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w komercjalizacji i rekomercjalizacji powierzchni handlowych, negocjowaniu i renegocjowaniu umów najmu oraz monitorowaniu i egzekwowaniu zapisów umów najmu, które zdobyła podczas ponad 10-letniej pracy jako Menadżer ds. najmu w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Jest absolwentką Uniwersytetu Opolskiego.

Gemini Holding to krakowska firma, która od 25 lat działa na polskim rynku deweloperskim. Historia firmy rozpoczęła się w 1993 roku od współpracy z British Petroleum. W kolejnych latach współpracowała przy realizacji obiektów dla sieci: Géant, Carrefour, Tesco, Lidl na terenie całej Polski. Przełomowym krokiem w rozwoju firmy było rozpoczęcie budowy nowoczesnych centrów handlowych przez spółki należące do Gemini Holding. W portfolio znajdują się trzy takie obiekty: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów oraz budowane obecnie centrum handlowe Gemini Park Tychy, którego otwarcie zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.