Gemini Park Tychy projektowany zgodnie z modelem omnichannel

Autor: dlahandlu.pl 8 września 2015 13:02

Gemini Park Tychy projektowany zgodnie z modelem omnichannel fot. Gemini Park

Najnowsza inwestycja Gemini Holding – Gemini Park Tychy – została zaprojektowana z myślą o sprzedaży wielokanałowej. Na etapie projektowym uwzględniono bowiem założenia modelu omnichannel.

Współpracując z architektami i biurem projektowym firma uzgadnia, w których obszarach należy wdrożyć sprzedaż wielokanałową. Dzięki omnichannel m.in. klient po wejściu do sklepu stacjonarnego na ekranie swojego smartfona może zobaczyć spersonalizowaną, dostosowaną do swojego wieku lub płci ofertę marki. Strategia ułatwia także odbiór towarów zakupionych drogą internetową w sklepach stacjonarnych oraz oferuje możliwość skorzystania z wirtualnej przymierzalni. Ponadto klient stojąc przy manekinie ma również możliwość otrzymania informacji na temat oglądanej stylizacji, dzięki aplikacji na smartfona, która jednocześnie ułatwia zlokalizowanie zaprezentowanych ubrań na sklepowych półkach. Technologia omnichannel daje także sposobność do robienia zakupów online, będąc w kawiarni centrum handlowego, a następnie odbiór towarów w sklepie stacjonarnym. Idea wielokanałowego handlu gwarantuje konsumentom dużą swobodę i niezależność.
– Mimo, że omnichannel docelowo ma za zadanie służyć przede wszystkim klientom, jest to także rozwiązanie istotne dla najemców, które pomaga w dystrybucji produktów za pomocą różnych kanałów. Model wielokanałowy znacząco wpływa na zyski sprzedawców, którzy mogą połączyć sprzedaż stacjonarną oraz internetową, zyskując przy tym lojalność klientów – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
Z danych raportu Forrester Research, który ukazał się pod koniec 2011 roku wynika, że prawie 50 proc. detalistów, którzy zdecydowali się na użycie strategii omnichannel, odnotowało wzrost przychodów. 

 W Gemini Park Tychy o powierzchni 36 tys. mkw., znajdzie się około 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Otwarcie zaplanowano na II kwartał 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.