Gfk: Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

Autor: www.dlahandlu.pl za Gfk 3 marca 2017 10:09

Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Gfk podpowiada jak tego dokonać.

1. Optymalizuj środowisko sklepowe. Maksymalnie wykorzystaj potencjał sklepu.
2. Zapewnij doświadczenia pozytywne i pozostawiające dobre wrażenia.
3. Maksymalnie wykorzystaj kanał mobile.
4. Wykorzystaj innowacyjne technologie w celu personalizacji przekazu w czasie przebywania klienta w sklepie.
5. Wykorzystaj korzyści płynące ze strategii omnichannel, aby zbudować długotrwałą wartość i zwiększyć lojalność.
6. Sięgaj dalej. Otwórz się na klientów zagranicznych.

Aby być pewnym, że twoja marka będzie obecna w decydującym momencie, musisz właściwie opracować strategię wielokanałową. Nie wystarczy być obecnym we wszystkich kanałach sprzedaży. Trzeba również rozumieć wpływ wszystkich ważnych punktów kontaktu marki z konsumentem na ich zachowania i wykorzystać zalety każdego z tych punktów, by wzmocnić własne wypracowane wzorce konwersji określonych typów klientów.

Wykorzystujemy dane behawioralne z pomiarów pasywnych w różnych kanałach, by lepiej zrozumieć ścieżki zakupowe konsumentów i maksymalnie wykorzystać środowisko omnichannel. Każda indywidualna interakcja z marką jest inna. Pomagamy zrozumieć drogę prowadzącą do zakupu, by przekształcić klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,89

  • Min

    2,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane