GfK: Wydatki na FMCG wzrosły o 1,3 mld zł dzięki programowi Rodzina 500+

Autor: dlahandlu.pl 11 października 2017 14:03

GfK: Wydatki na FMCG wzrosły o 1,3 mld zł dzięki programowi Rodzina 500+ Grafika za raportem GfK

O 1,3 mld zł wzrosły wydatki na FMCG rodzin uprawnionych do 500+ w pierwszym roku funkcjonowania praogramu - wynika z raportu GfK Polonia „Program Rodzina 500+ – pierwsza rocznica”.

Program 500+ jest dobrze odbierany przez beneficjentów. Co druga rodzina objęta programem deklaruje, że program zachęca do powiększenia rodziny. 70 proc. uczestników programu przyznaje, że wpływy z wypłat poprawiły sytuację finansową ich gospodarstw domowych i że dzięki nim mogą pozwolić sobie na więcej niż wcześniej.

Nowe cele wydatków to nie tylko zmiana w codziennych zakupach. Co piąta rodzina zaczęła po raz pierwszy oszczędzać, a 75 proc. rodzin przeznaczyło część swoich środków na lokaty czy ubezpieczenia. Pieniądze z programu wykorzystano również na wyposażenia mieszkań oraz wspólne spędzanie czasu poza domem.

Więcej w raporcie GfK

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane