"Good Different" hasłem Aldi w Australii

Autor: dlahandlu.pl za retailanalysis.igd.com 17 maja 2017 10:31

Aldi w Australii ogłosił nową strategię o nazwie "Good Different", która ma podkreślać jego różnice na tle tamtejszej konkurencji.

Nowa strategia, która zacznie działać już w tym tygodniu i będzie wspierana kampanią medialną, ma stanowić podstawę wszystkich dziedzin działalności firmy Aldi (począwszy od relacji z dostawcami po doświadczenia klientów). Główną różnicą pomiędzy siecią Aldi a jej konkurentami pozostanie niska cena. W  2016 r. sieć zainwestowała w obniżki cen 75 mln dolarów. W pierwszym kwartale tego roku również dokonano cieć cen. 

Sieć Aldi osiągnęła w 2016 r. w Australii przychody na poziomie 7,5 mld dolarów.

Aldi Australia ma się wyróżniać na tle konkurencji poprzez różnicowanie formatów. Nowo otwierane sklepy będą działały już w nowym formacie, a pozostałe w ciągu najbliższych lat przejdą remodeling. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane