Google, Deloitte, E&Y oraz... Biedronka - tu chcą pracować studenci

Autor: dlahandlu.pl 17 kwietnia 2018 14:49

Google, Deloitte, E&Y oraz... Biedronka - tu chcą pracować studenci fot. materiały prasowe Jeronimo Martins

Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, to 4. najbardziej pożądany przez studentów pracodawca 2017 roku – wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez AIESEC Polska. W stosunku do ubiegłego roku JMP awansowało w rankingu „Pracodawca Roku” o 9 pozycji i jest najwyżej notowaną firmą detaliczną w zestawieniu, za Google i firmami z sektora konsultingowego (Deloitte i E&Y).

Jeronimo Martins awansowało o 9 miejsce na na 4. pozycję w zestawieniu. Z branży detalicznej i HoReCa w zestawieniu na miejscu 9. znalazł się Lidl (awans o 3 pozycje) oraz na 10. McDonald's (awans o 12 pozycji). Miejsce 5,6,7,8 zajmuje sektor ubezpieczeniowy, konsultingowy i bankowy reprezentowany przez: PZU, PwC, PKO BP oraz ING Bank Śląski.

Jeronimo Martins Polska jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce. Awans wewnętrzny jest jednym z fundamentów polityki kadrowej Biedronki. Ponad 90 proc. aktualnych menedżerów firmy awansowało z niższych szczebli organizacyjnych. Natomiast wielu dyrektorów, w tym również dyrektor generalny sieci Biedronka, to absolwenci prowadzonego przez firmę programu menedżerskiego.

„Pracodawca Roku” jest niezależnym badaniem ankietowym przeprowadzanym przez AIESEC Polska od ponad 25 lat. Studenci wypełniając ankietę wyróżniają firmę, która w ich ocenie jest najlepszym pracodawcą na polskim rynku – mogą wybrać maksymalnie trzy przedsiębiorstwa zasługujące na miano „Pracodawcy Roku”. Odpowiadają również na pytania dotyczące ich oczekiwań, preferencji czy obaw wobec przyszłej pracy. W 26. edycji badania wzięło udział 3000 osób z ponad 30 uczelni, z 12 miast: studenci III roku studiów licencjackich, a także IV i V roku studiów magisterskich kierunków ekonomiczno-biznesowych.

Jako kluczowe czynniki decydujące o wskazaniu firm jako top pracodawców na polskim rynku studenci wymienili: aktywność na rynku, popularność, wysokość zarobków, zgodność branży z ich zainteresowaniami, styl i atmosferę pracy, możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia oraz opinię znajomych. Jak podają autorzy badania, informację o firmach młodzi ludzie czerpią głównie z Internetu: stron internetowych i mediów społecznościowych, ale także mediów tradycyjnych, targów pracy oraz portali rekrutacyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,21

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.