Google, Deloitte, E&Y oraz... Biedronka - tu chcą pracować studenci

Autor: dlahandlu.pl 17 kwietnia 2018 14:49

Google, Deloitte, E&Y oraz... Biedronka - tu chcą pracować studenci fot. materiały prasowe Jeronimo Martins

Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, to 4. najbardziej pożądany przez studentów pracodawca 2017 roku – wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez AIESEC Polska. W stosunku do ubiegłego roku JMP awansowało w rankingu „Pracodawca Roku” o 9 pozycji i jest najwyżej notowaną firmą detaliczną w zestawieniu, za Google i firmami z sektora konsultingowego (Deloitte i E&Y).

Jeronimo Martins awansowało o 9 miejsce na na 4. pozycję w zestawieniu. Z branży detalicznej i HoReCa w zestawieniu na miejscu 9. znalazł się Lidl (awans o 3 pozycje) oraz na 10. McDonald's (awans o 12 pozycji). Miejsce 5,6,7,8 zajmuje sektor ubezpieczeniowy, konsultingowy i bankowy reprezentowany przez: PZU, PwC, PKO BP oraz ING Bank Śląski.

Jeronimo Martins Polska jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce. Awans wewnętrzny jest jednym z fundamentów polityki kadrowej Biedronki. Ponad 90 proc. aktualnych menedżerów firmy awansowało z niższych szczebli organizacyjnych. Natomiast wielu dyrektorów, w tym również dyrektor generalny sieci Biedronka, to absolwenci prowadzonego przez firmę programu menedżerskiego.

„Pracodawca Roku” jest niezależnym badaniem ankietowym przeprowadzanym przez AIESEC Polska od ponad 25 lat. Studenci wypełniając ankietę wyróżniają firmę, która w ich ocenie jest najlepszym pracodawcą na polskim rynku – mogą wybrać maksymalnie trzy przedsiębiorstwa zasługujące na miano „Pracodawcy Roku”. Odpowiadają również na pytania dotyczące ich oczekiwań, preferencji czy obaw wobec przyszłej pracy. W 26. edycji badania wzięło udział 3000 osób z ponad 30 uczelni, z 12 miast: studenci III roku studiów licencjackich, a także IV i V roku studiów magisterskich kierunków ekonomiczno-biznesowych.

Jako kluczowe czynniki decydujące o wskazaniu firm jako top pracodawców na polskim rynku studenci wymienili: aktywność na rynku, popularność, wysokość zarobków, zgodność branży z ich zainteresowaniami, styl i atmosferę pracy, możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia oraz opinię znajomych. Jak podają autorzy badania, informację o firmach młodzi ludzie czerpią głównie z Internetu: stron internetowych i mediów społecznościowych, ale także mediów tradycyjnych, targów pracy oraz portali rekrutacyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane