Google uczy małe firmy, jak prowadzić strony internetowe

Autor: PAP 17 maja 2011 14:56

- Przedsiębiorcy z 18 miast będą mogli skorzystać z bezpłatnych szkoleń i porad na temat tworzenia stron internetowych i promocji w sieci. Akcja organizowana przez Google, home.pl i PKPP Lewiatan potrwa do jesieni. Patronat nad nią objął resort gospodarki.

Spotkania z przedsiębiorcami będą organizowane w ramach adresowanej do małych i średnich firm akcji "Internetowa rewolucja". Między miastami ma kursować wyposażona w odpowiedni sprzęt ciężarówka, w której właściciele firm albo ci, którzy dopiero chcą rozpocząć własną działalność będą mogli otrzymać informacje o promocji i reklamie w sieci czy internetowych narzędziach dla firm.

Ciężarówka ruszy w objazd 19 maja w Białymstoku. W kolejnych miastach będzie we wtorki i czwartki. Spotkania potrwają od 10.00 do 18.00. Pierwsza część akcji zakończy się w czerwcu w Płocku, a po wakacjach spotkania będą wznowione w Łodzi i w kolejnych miastach aż po Rzeszów.

Około połowa działających w Polsce firm nie ma strony internetowej i nie korzysta z możliwości, jakie daje sieć, a obecność w sieci jest polskim firmom potrzebna, by mogły konkurować z zagranicznymi przedsiębiorstwami.

W poprzedniej edycji akcji "Internetowa rewolucja" imprezy odbyły się we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Gliwicach i Gdańsku.

Szef marketingu Google Polska powiedział, że od 2009 r., czyli od momentu inauguracji, do tej pory ze szkoleń i porad skorzystało ok. 45 tys. przedsiębiorstw. Udział w spotkaniach jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie dnirewolucji.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,54

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane