Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Autor: pr 9 października 2015 11:06

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek.

Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana”
i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ spotach, w których zaprezentowano poszczególne produkty powszechnie kojarzone z obiema markami. Reklamy Śliwki Nałęczowskiej, Czekoladek z Klasą z kremem pistacjowym oraz cukierków i czekolad Toffino tematycznie nawiązują do tradycji marek i emitowane są w stacjach ogólnopolskich.

Działania komunikacyjne marki, w późniejszych etapach obecne także w innych mediach, potrwają do końca roku.

Za kreację spotów odpowiada agencja reklamowa PZL. Zakupem mediów i przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM (Universal McCann).

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane