Góralki chcą poszerzyć grupę docelową o kobiety

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2016 15:31


Marka Góralki zmieniła szatę graficzną i strategię komunikacji. Podkreśla w niej, że wafelki są dla każdego, zawsze i wszędzie.

Góralki chcą być postrzegane jako nowoczesny brand dla całej rodziny, który wnosi do niej radość i optymizm. Marka rozszerza swoją komunikację na kobiety - nowoczesne matki, osoby starsze, przy zachowaniu dotychczasowych odbiorców, czyli dzieci i nastolatków.


Wprowadzenie nowej strategii poprzedziła kampania teaserowa w mediach społecznościowych. Moderator Facebooka przez tydzień zmieniał cover photo. Pięć razy publikował grafikę paczki, która była stopniowo rozrywana, dzięki czemu ukazywało się więcej Góralek w nowych opakowaniach. Na Instagramie pojawiła się seria filmów przedstawiających Góralkę, która porzuca stare opakowanie i wędruje w poszukiwaniu nowego.

Już niedługo na fanpage marki pojawi się komunikacja uwzględniająca bardziej dojrzałą grupę docelową. Na Instagramie będą wykorzystywane naturalne zdjęcia Góralek w różnorodnej scenografii. Do współpracy zostanie również zaangażowanych dwoje YouTuberów. To właśnie oni skierują ruch ze swoich kanałów na fanpage Góralek, na którym odbędzie się konkurs.7 listopada rozpocznie się konkurs.

Na potrzeby nowej komunikacji zostanie również przygotowana strona internetowa z elementami 3D przedstawiająca gamę smaków z dopasowanymi do nich historiami charakteryzującymi target. Poprzez połączenie każdego ze smaków z elementami kojarzącymi się z ludźmi w różnym wieku, marka zwraca uwagę na to, że Góralki mogą być konsumowane przez każdego, bez względu na wiek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane