Gorsze wyniki polskich sklepów Makro Cash&Carry

Autor: portalspozywczy.pl 3 listopada 2011 15:20

Grupa Metro zanotowała w trzecim kwartale tego roku sprzedaż na poziomie 16 mld euro, co oznacza 2-procentowy spadek rok do roku. W Europie Wschodniej, sprzedaż w trzecim kwartale 2011 roku spadła o 2,3 proc., jednak wzrosła o 0,2 proc., licząc w lokalnych walutach. Silniejszy wzrost w regionie został wyhamowany przez negatywny trend spadkowy w Polsce.

Od stycznia do września 2011 roku, Metro Group zanotował w Europie Wschodniej wzrost sprzedaży o 1 proc., do 12,1 mln euro, natomiast w lokalnych walutach sprzedaż wzrosła o 2,9 proc.

Spółka podała, że w trakcie trzech kwartałów, gorszą sprzedaż zanotowały polskie sklepy Makro Cash&Carry, choć w całym regionie sprzedaż tej sieci wzrosła o 1,4 proc., do 8,3 mld euro. Wzrost w lokalnej walucie wyniósł 3,1 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane