Gravity, operator parków trampolin, planuje ekspansję w Europie

Autor: dlahandlu.pl 13 listopada 2017 15:11

Operator parków trampolin Gravity wyznaczył firmę Savills na doradcę w procesie ekspansji na terenie Europy. Firma planuje otwarcie lokali m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Irlandii oraz Polsce.

Gravity poszukuje lokalizacji o powierzchni pomiędzy 1400 mkw. a 2800 mkw. w wielkopowierzchniowych obiektach rozrywkowych, galeriach i parkach handlowych. Firma skupia się na kluczowych rynkach, w szczególności na najatrakcyjniejszych obszarach miejskich oraz regionalnych obiektach handlowych i rekreacyjnych. Nieruchomości spełniające wymagania najemcy muszą zapewniać minimalną wysokość stropu wynoszącą 5,2 metra oraz powierzchnię piętra nie mniejszą niż 1115 mkw.

Ekspansja jest wynikiem sukcesu sześciu istniejących już lokalizacji marki: Xscape, Yorkshire; centrum handlowe St Stephen's, Hull; The Soar, Glasgow i Edinburgh Fountain Park. Kolejne dwa w Bluewater, Kent i Xscape, Milton Keynes są w trakcie budowy i mają zostać otwarte przed końcem 2017 r. Następne lokalizacje w Wielkiej Brytanii otworzą się w 2018 r. Wszystkie obecne obiekty marki Gravity znajdują się w dużych i popularnych centach handlowych i rozrywkowych w Wielkiej Brytanii.

- Od czasu powstania w 2014 r., Gravity odniosło ogromny sukces w Wielkiej Brytanii. Obecność marki w obiekcie przekłada się w wymierny sposób na zwiększenie sprzedaży oraz poziomu odwiedzalności pozostałych najemców - mówi Steve Henderson, dyrektor działu powierzchni handlowych w Savills.

- Będziemy doradzać firmie Gravity w zakresie analizy polskiego rynku. Parki trampolin są już co prawda obecne w naszym kraju, ale rosnąca rola rozrywki w centrach handlowych stwarza szansę dla kolejnych firm zainteresowanych oferowaniem tego typu usług - dodaje Krzysztof Wyrzykowski, starszy menadżer ds. najmu w dziale powierzchni handlowych w Savills Polska.

Harvey Jenkinson, dyrektor generalny Gravity tłumaczy, że spółka chce współpracować z właścicielami i deweloperami kluczowych obiektów handlowych i rekreacyjnych, tak aby Gravity stał się integralną częścią ich oferty rozrywkowej. - Tym właśnie różnimy się od innych, lokalnych operatorów, którzy skupiają się na rozwoju w wolnostojących obiektach ze względu na koszty – dodaje.

Firmy Gravity i Savills będą uczestniczyć w listopadzie w MAPIC w Cannes, największych w Europie targach powierzchni handlowych. W trakcie wydarzenia przedstawiciele firm będą wspólnie poszukiwać nowych lokalizacji i spotykać się z właścicielami obiektów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,38

  • Śr

    4,79

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane