Grupa Atrium stawia na współpracę z najemcami

Autor: dlahandlu.pl 19 grudnia 2016 11:14

Grupa Atrium realizuje na rynku polskim przyjęte kierunki strategiczne. Spółka zwiększa wartość swoich kluczowych obiektów, wdrażając systematycznie otwarcia nowych konceptów salonów we współpracy ze stałymi najemcami. Ponadto poszerza regularnie ofertę w segmencie modowym – wprowadzając nowe, krajowe i międzynarodowe marki, a także wzbogaca ofertę usługową, rozrywkową i gastronomiczną swoich centrów handlowych.

Celem podjętych działań jest wyprzedzanie zmieniających się coraz szybciej potrzeb konsumenckich i tworzenie obiektów, które są integralną częścią życia lokalnej społeczności.

- Jesteśmy przekonani, że wpływ na skuteczność podejmowanych przez nas działań ma przede wszystkim ścisła, partnerska współpraca z naszymi najemcami. Jako doświadczony zarządca obiektów komercyjnych czujemy współodpowiedzialność za ich wyniki sprzedażowe. Dlatego poszukujemy wspólnych rozwiązań, powiększamy powierzchnie sklepów oraz wdrażamy najnowsze koncepty i wysokiej jakości rozwiązania architektoniczne. Zgodnie z przyjętą strategią modernizujemy i rozbudowujemy strefy gastronomiczną, usługową, wypoczynku i rozrywki oraz pozyskujemy międzynarodowe marki modowe – tak, by oferta naszych centrów była możliwie najbogatsza, a standardy jakościowe stale podnoszone – mówi Scott Dwyer, prezes zarządu Atrium Poland Real Estate Management.

Zgodnie ze strategią ogłoszoną w październiku 2016 spółka kontynuuje również przebudowy swoich kluczowych obiektów. Trwa rozbudowa warszawskich centrów handlowych Atrium Promenada i Atrium Targówek. W planach firmy jest również przebudowa Atrium Reduta o przewidywanym koszcie inwestycji w wysokości 28 mln euro oraz modernizacja centrum handlowego Atrium Biała w Białymstoku o przewidywanym koszcie inwestycji w wysokości 31 mln euro. Oba obiekty zyskają większą powierzchnię wypoczynkowo-rozrywkową i gastronomiczną, co jest zgodne z celem Grupy Atrium, zakładającym tworzenie obiektów o dominującej pozycji w regionie. Łączna wartość powyższych czterech inwestycji wyniesie ok. 120 mln euro  i stanowi część kompleksowego projektu przebudów i rozbudów, dzięki któremu docelowo powierzchnia najmu brutto (GLA) obiektów Atrium powiększy się łącznie o około 70 000 mkw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane