Grupa Gastromall rozwija koncept gastronomiczny Companeros
Grupa Gastromall rozwija koncept gastronomiczny z kuchnią meksykańską - Companeros. W ciągu pięciu miesięcy istnienia otwarto trzy lokale tej marki. Ostatnia z nich ruszyła w czerwcu w Krakowie.
21 czerwca br. w Krakowie, przy ul. Szewskiej 27, w sąsiedztwie Rynku Głównego, zainaugurowała działalność trzecia restauracja Companeros oferująca potrawy kuchni meksykańskiej i tex-mex. Nowy lokal jest działalnością franczyzową - prowadzą go przedsiębiorcy z Krakowa.
Restauracje Companeros działają także w pasażu nowego Dworca Głównego PKP w Krakowie oraz w Galerii Korona w Kielcach.
Na jesień br. planowane jest otwarcie kolejnej restauracji - tym razem w budowanym centrum biurowym Orange Office przy ul. Klimeckiego 1 w Krakowie.
Grupa Gastromall rozwija także kilka innych konceptów franczyziwych i właśnie poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia lokali pod swoimi flagowymi brandami: Olimp, Companeros i Lovit.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł